آمیت شاه مخزنی را برای چنای اختصاص داد و برای بیش از 67000 روپیه زیربنایی سنگ بنای سنگ گذاشت

وزیر کشور اتحادیه ، آمیت شاه ، مخزن 380 کروری تررووی کندیگای را در همسایگی منطقه تیرو والور وقف خواهد کرد و در بازدید روز شنبه خود از اینجا ، سنگ بنای بسیاری از پروژه های زیربنایی به ارزش بیش از 67000 کرور را می گذارد. همچنین ، در یک انتشار رسمی روز سه شنبه ، شاه سنگ بنای فاز دوم راه آهن مترو چنای را با هزینه تقریبی 61 هزار و 843 کرور در کارنامه ای که در آن وزیر ارشد K Palaniswami ریاست می کند ، قرار خواهد داد.

معاون وزیر O Panneerselvam ، وزرا و مقامات در این رویداد شرکت می کنند. مخزن با تأخیر زیاد در منطقه تیرووالور ، که با ترکیب دو دریاچه – Thervoy Kandigai و Kannankottai تشکیل شده است ، انتظار می رود نیاز اضافی چنای برای آب آشامیدنی را تأمین کند.

با مساحت 1495 هکتار ، به عنوان پنجمین مخزن برای شهر عمل می کند و ممکن است به جلوگیری از وضعیت خشکسالی کمک کند. این یک تأمین 65 میلیون لیتر آب در روز (MLD) به شهر را تسهیل می کند و این پروژه ذخیره 1000 متر مکعب در دریاچه های تغذیه مترو را افزایش می دهد ، یک مقام اداره کارهای عمومی (PWD) گفت.

در حال حاضر چهار مخزن اصلی – Poondi ، Cholavaram ، Redhills و Chembarambakkam ظرفیت ذخیره سازی کل 11257 mcft دارند. علاوه بر پروژه فاز دوم راه آهن مترو چنای ، شاه همچنین سنگ بنای پروژه بزرگراه Coimbatore- Avinashi ، ترمینال نفتی شرکت نفت هند در Vallur و کارخانه Lube 1400 کرور روبل در Amullaivoyal را در میان دیگر قرار داد.