آمازون و CII برای کمک به طراحی ماژول صادرات برای افزایش صادرات از طریق تجارت الکترونیکی توسط MSME

سازمان صنعتي روز چهارشنبه گفت ، غول تجارت الكترونيك آمازون و كنفدراسيون صنعت هند (CII) با همديگر براي ايجاد يك ماژول صادراتي خاص براي ساده كردن صادرات با تجارت الكترونيكي براي بخشهاي كوچك شركتهاي خرد ، كوچك و متوسط ​​(MSME) در سراسر هند ، سازمان صنعتي روز چهارشنبه گفت.

این ماژول یک راهنمای گام به گام دقیق برای MSME ها برای شروع صادرات با استفاده از تجارت الکترونیکی دارد.

در هفدهمین اجلاس جهانی تجارت SME کنفدراسیون صنعت هند (CII) ، Amazon.in و CII تفاهم نامه ای را امضا کردند تا مزایای تجارت الکترونیکی را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​خرد (MSME) در 10 ایالت در سراسر هند به ارمغان بیاورد.

نیتین گدکاری ، وزیر حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها و MSME ، وزیر اتحادیه در این مراسم سخنرانی کرد و گفت که مطرح کردن مناطق روستایی و قبایلی اولویت دولت است.

“مشکل این است که سهم مناطق روستایی و عشایری تقریبا ناچیز است. این زمان وزارت و صنعت MSME است که تمرکز بیشتری بر روستاها ، کشاورزی ، ولسوالی های قبیله ای و 115 ولسوالی متمرکز داشته باشند. “گدکاری گفت.

به عنوان بخشی از تفاهم نامه ، Amazon.in و CII آموزشها ، کارگاههای آموزشی و کلاسهای مستر میزبان را انجام می دهند تا MSME ها بتوانند فروش آنلاین داشته باشند.

گدکاری افزود ، نقش آمازون در بردن MSME هند به بازار جهانی بسیار مهم است.

در این بیانیه آمیت آگاروال ، معاون ارشد و رئیس کشور ، آمازون هند ، اظهار داشت: “ما همچنان متعهد هستیم كه MSME ها را در سراسر هند با دانش ، ابزار و فناوری مناسب برای ساخت و مقیاس كاری تجارت خود در هند و جهان تكمیل كنیم.” .

به عنوان بخشی از این توافق نامه ، CII و آمازون تجزیه و تحلیل بازار و بینش MSME را در مورد دسته های امیدوار کننده ، بازاریابی و مارک تجاری محصولات خود ، تدارکات ، داستان های موفقیت MSME و اطلاعات در مورد محصولات با عملکرد برتر منتشر می کنند.

“همه گیری ، نقشی را که فناوری از طریق مداخلات معنی دار بازی خواهد کرد ، آشکار کرده است. با توجه به تغییر سریع به سمت استفاده از راه حل های دیجیتال ، لازم است که MSME ها اطلاعات و پشتیبانی را که به تحول دیجیتالی آنها کمک می کند ، دریافت کنند. ”