آماده باشید: تیم انتقالی بایدن در محل کار در لبه ناپایداری کار می کند

ویلمینگتون: تیم انتقالی جو بایدن قبل از شروع کار منتظر حکم در مسابقه ریاست جمهوری نیست.

در حالی که مقامات به شمارش آراots در چندین ایالت بلاتکلیف ادامه می دهند ، تد کافمن ، دستیار دیرین بایدن ، تلاش های خود را برای اطمینان از اینکه معاون پیشین رئیس جمهور می تواند ایجاد دولت برای پیش بینی یک پیروزی را رهبری کند ، رهبری می کند.

کافمن سناتور سابق دلاور است که هنگام انتخاب بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور برای پر کردن صندلی خالی منصوب شد. او همچنین در تیم انتقال باراک اوباما در سال 2008 کار کرد ، و به نوشتن قانون رسمی کردن روند انتقال ریاست جمهوری کمک کرد.

بایدن ابتدا از کافمن خواست که کار را در ماه آوریل آغاز کند ، بلافاصله پس از آنکه معاون قبلی رئیس جمهور در پایان انتخابات مقدماتی دموکرات ها که یک بار شلوغ بود ، نامزدی ریاست جمهوری را قفل کرد. اکنون ، هر روز پس از انتخابات که بدون برنده اعلام شده سپری می شود ، یک روز کمتر است که به طور رسمی آماده سازی برای تصاحب کاخ سفید را آغاز می کند.

انتقال حتی در شرایط عادی نیز می تواند یک روند دیوانه وار باشد.

در این میان ، یک برزخ سیاسی عجیب و غریب گفته شده است. تیم بایدن در حال حرکت به جلو است اما نمی تواند تمام آنچه که باید انجام شود را برطرف کند. دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بدون مدرک ادعا می کند که انتخابات از او ربوده شده است.

این حداقل تا حدی یادآور انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 و دعوای حقوقی پس از انتخابات آن سال بر سر بازشماری آرا در فلوریدا است. پس از بیش از یک ماه ، اختلاف بین جورج دبلیو دبلیو بوش و ال گور دموکرات توسط دیوان عالی کشور تصمیم گرفت – دوره انتقال را به 39 روز قبل از مراسم تحلیف ژانویه 2001 کاهش داد.

کلی جانسون ، رئیس تیم انتقالی بوش ، گفت که مشاوران بایدن “صبر نمی کنند تا مطمئن شوند که رئیس جمهور منتخب واقعاً رئیس جمهور منتخب است. آنها باید عجله کنند و به جلو حرکت کنند “.

جانسون گفت كه در ژوئن سال 1999 – حدود 17 ماه قبل از روز انتخابات 2000 – بوش در مورد سررسید انتقال احتمالی به وی مراجعه كرد ، زیرا پدرش 11 سال قبل این روند را پشت سر گذاشته بود. قبل از روز انتخابات ، بوش قبلاً در اندی کارت مستقر شده بود تا به عنوان رئیس ستاد هم برای انتقال و هم در کاخ سفید خدمت کند.

جانسون فکر می کرد که آنها از موعد مقرر جلوتر هستند. اما پس از آن بازشماری مجدد انجام شد. بعد از حدود 10 روز اولیه ، دیك چنی ، رقیب بوش ، به جانسون گفت كه شروع به جمع آوری پول و تصمیم گیری در مورد كاركنان كند و اعلام كند كه مسابقه “به این روش یا روش دیگر حل خواهد شد”.

تیم بوش قادر به انجام بررسی سوابق FBI در مورد اعضای بالقوه کابینه و سایر منصوبین نبوده و هیچ برنده رسمی اعلام نشده است. در عوض ، این مشاور از مشاور عمومی سابق کاخ سفید از دولت ریگان برای انجام مصاحبه هایی استفاده کرد که برای بررسی مشکلات احتمالی که ممکن است در بررسی های پیش زمینه ایجاد شود ، انجام شد.

جانسون در مورد تیم بایدن گفت: “شما باید تصور كنید كه اینگونه هستید و متكبر نیستید ، اما بهتر است آنها سخت كار كنند.” و آنها باید این كار را سه شنبه شب گذشته انجام می دادند.

مبارزات انتخاباتی بایدن از اظهار نظر در مورد روند انتقال خودداری کرده است. نزدیکترین مشاوران وی می گویند اولویت اصلی اعلام رئیس ستاد کاخ سفید و سپس جمع آوری قطعات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا است.

یک رئیس جمهور 4000 منصوب می شود و بیش از 1200 نفر از آنها باید توسط سنا تأیید شوند. این می تواند برای بایدن یک چالش باشد زیرا سنا ممکن است تحت کنترل جمهوری خواهان باقی بماند.

فرآیند انتقال به طور رسمی شروع می شود هنگامی که اداره خدمات عمومی بر اساس تمام حقایق موجود برنده را تعیین می کند. این راهنمایی به اندازه کافی مبهم است که ترامپ می تواند مدیر آژانس را برای متوقف کردن تحت فشار قرار دهد.

همچنین مشخص نیست که آیا رئیس جمهور باید با شخصا بایدن دیدار کند یا خیر. باراک اوباما ، رئیس جمهور ، کمتر از یک هفته پس از انتخابات با ترامپ ملاقات کرد ، اما در مورد صعود او به هیلاری کلینتون در کالج انتخاباتی هیچ اختلافی وجود نداشت.

هر زمان که این روند آغاز شود ، بایدن باید با ویروس کرونا که بیش از 230،000 آمریکایی را به کام مرگ کشانده است مقابله کند. بایدن قول داده است که از دوره گذار خود برای ملاقات با فرمانداران هر ایالت و درخواست از آنها برای اعمال ماسک پوشیدن در سراسر کشور استفاده کند. او می گوید که قصد دارد به اطراف هر محصول نگهداری شود تا چنین قوانینی را از مسئولان محلی و محلی تأمین کند.

تصمیم اصلی دیگر این خواهد بود که چطور بایدن تصمیم می گیرد معاون نامزد خود ، سناتور کالیفرنیا ، کمالا هریس را اعزام کند. مبارزات انتخاباتی وی نشان داد که بایدن همانند ترامپ یک گروه ویژه ویروس کرونا در سطح کاخ سفید ایجاد خواهد کرد ، اما مشخص نیست که آیا وی برای اداره آن از هریس استفاده خواهد کرد یا خیر. معاون رئیس جمهور مایک پنس ریاست هیئت فعلی را بر عهده دارد.

در حالی که تیم او در انتظار نتایج شمارش آرا است ، بایدن در خانه خود در ویلمینگتون با مشاوران عالی و خانواده در آغوش گرفته است. هریس نیز بسیار نزدیک شده است و از زمان شب انتخابات یک هتل دلاور را به همراه خانواده اش اشغال کرده و به اظهارات در روزهای اخیر بایدن پیوسته است.

كوری بوكر ، سناتور نیوجرسی ، یكی از رقیبان اصلی انتخابات ریاست جمهوری بایدن ، اظهار داشت كه انتظار دارد هریس “یك شریک واقعی” برای بایدن باشد و امیدوار است كه وی “مدیریت مسائل مهم” را ببیند.