آسوشام به دنبال 200٪ کسر مالیات برای هزینه های تولید واکسن COVID است

دهلی نو: نهاد صنفی آسوشام از وزارت دارایی خواسته است که برای هزینه تحقیق و توسعه واکسن COVID-19 در بودجه سالهای 22-2021 ، 200 درصد کسر مالیات را کاهش دهد.

اتاق در یادداشت قبل از بودجه خود به وزارت دارایی اعلام کرده است که برای هدف بند 35 قانون مالیات بر درآمد ، “تحقیقات علمی” باید شامل هر تحقیق مربوط به COVID-19 باشد.

“برای تشویق مودیان به تولید دارویی / واکسنی علیه COVID-19 و تأمین نیاز سایر داروهای اساسی / سایر داروهای عمومی ، کسر ویژه 200 درصد مبلغی که برای تحقیق از جمله تولید پادزهر هزینه شده است ، داروها / داروها و واکسن ها باید معرفی شوند “، اتاق پیشنهاد کرد.

در این گزارش آمده است كه می توان 200 درصد تخفیف به اهداكنندگان (از جمله افراد غیر مقیم) كمك كننده به هر م institutionsسسه هندی در انجام فعالیت های واكسین سازی اختصاص داد.

علاوه بر این ، ممکن است کسرهای مشابهی برای هزینه ها (از جمله هزینه های سرمایه ای که به دلیل هزینه های هر زمین یا ساختمان نیست) توسط شرکت ها برای انجام چنین فعالیت هایی مجاز باشد.

“ما انتظار داریم فشار بزرگی از طرف وزیر دارایی نیرالا سایتارامان برای کل بخش مراقبت های بهداشتی در بودجه 22-222021 انجام شود. در یادداشت جامع پیش از بودجه ، نحوه ارائه هزینه های توسعه و جنبه های مربوط به تولید ، توزیع و توزیع واکسن را ارائه داده ایم. به كل زنجیره پزشكی باید به طور آزادانه مشوق های مالیاتی در نظر گرفته شود. ”

اتاق همچنین پیشنهاد کرد که یک بار سود کسر به شرکتهایی که نرخ مالیات کمتری را تحت بخش 115BAA قانون اعمال می کنند حداقل برای حداقل دو سال مالی ارائه شود.

این گزارش گفت در حال حاضر بخش 35 100 درصد کسر هزینه انجام شده برای تحقیقات علمی را پیش بینی می کند.

این اتاق استدلال کرد که در حالی که واکسن نهایی COVID-19 مدتی به پایان نرسیده است ، اما موسسات و شرکت های هندی نیز در حال پیشروی کامل با فناوری های مربوطه هستند.

در این گزارش آمده است: “بنابراین ، تهیه مشوق و کسر مالیات برای کسانی که پول خود را در اختراع سرمایه گذاری می کنند یا تحقیقاتی را برای درمان Covid-19 انجام می دهند و همچنین مبارزه با هر شرایط پیش بینی نشده دیگری به دلیل چنین بیماری همه گیر مهم است.”

بودجه 2021-22 احتمالاً در اول فوریه ارائه می شود.