رتبه,های,برتر,حرف,آخر,در,کنکور,❼❾,و,❽❾,همراه,با,یک,سورپرایز,ویژه,اخبار جهان و وبمسترها" />

رتبه های برتر حرف آخر در کنکور ❼❾ و ❽❾ همراه با یک سورپرایز ویژه

پروژه ای که شما در 60 روز آموزش کامل دروس را دریافت خواهید کرد و به تسلط خواهید رسید و در 40 روز هم 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور حل خواهید کرد و 20 بار کل دروس را مرور میکنید. در درس ریاضی هم فقط آمار بلد بودم و بالاترین درصد ریاضی من 17 درصد بود. سال 98 جزو درخشان ترین سال های فعالیت موسسه حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری به شمار میآید چرا که با آمار درخشانی که در کسب رتبه برتر های کنکور 98 حرف آخر ایفا کرد جایگاه خود را چندین مرتبه در بین موسسات و منابع کنکور تقویت کرد و به برترین تولید کننده محصولات آموزشی لقب یافت. فائزه کیانفر داوطلبی که سه سال پشت کنکور بوده ولی برای هدف خود جنگیده است و آخر هم به هدف و نتیجه ی زحماتش و سه سال دوری از همه چیز دست یافت. میجنگند واز تمامی حواشی دور میکنند فقط به خاطر اینکه به هدف و آرزوی خود دست پیدا کنند.

از درخشان ترین رتبه های برتر حرف آخر 98 میتوان به سجاد علیزاده اشاره کرد که بعد از سه سال پشت کنکور بودن توانست به رتبه 87 تجربی و 13 زبان دست پیدا کند. آقای علیزاده دینی را 100 و زبان را در هردو رشته 90 درصد زد. مجددا در تاستان جرقه ی شرکت در کنکور به سرم زد و ثبت نام کردم. از طرفی همیشه آرزوی پزشکی را داشته پس تصمیم میگیرد در کنکور شرکت کند. اگر از دی وی دی های حرف آخر استفاده نمیکردم قطعا به رتبه و رشته ی الانم نمیرسیدم و همیشه میگویم اگر اندکی زودتر با حرف آخر آشنا شده بودم میتوانستم به رتبه ی خیلی بهتری زیست حرف آخر دست پیدا کنم. یکی از افرادی که واقعا باید به عنوان الگوی تلاش و پشتکار قرار داده شود و همیشه هم در ذهن ها میماند. پاسخ: از مشاوره نیز بی نیاز خواهید شد زیرا برنامه ای که توسط اساتید برای هر درس تدوین شده است در اختیار شما قرار میگیرد و یک برنامه ساده نیست بلکه کاملا مشخص شده است داوطلب هرروز چه دروسی را باید مطالعه کند، از هر درس چه مباحثی را بخواند و برای خواندن هر مبحث چه قدر زمان بگذارد! در این مقاله رتبه های برتر حرف آخر در کنکور 97 که حدود 30 رتبه ی دو رقمی و صدها رتبه ی سه رقمی بوده را خدمت شما معرفی میکنیم در ادامه نیز رتبه برتر های 98 حرف اخر را هم برای شما در این مقاله آورده ایم تا از تجربیات آن ها در رسیدن به هدفشان ومنابعی که استفاده کرده اند مطلع شوید.

با خواندن این مقاله با رتبه های برتر حرف اخر آشنا میشوید ، افرادی که واقعا شرایط سختی را گذرانده اند تا به آرزو و رویای خود رسیده کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر اند. به همین دلیل مجموعه را تهیه کردم و از این کار واقعا خوشحال هستم چون راه را خیلی خیلی برای من هموار ساخت. پاسخ: خیر! قیمت در کل حرف آخر یکسان است و افرادی که با قیمت کمتر به فروش میرسانند کلاهبردار و کپی کار هستند و هیچ ضمانتی وجود ندارد محصولات برای داوطلب ارسال شود و از طرفی فایل های کپی حرف اخر کامل نیستند و داوطلب با خرید آن ها متوجه ناقص بودن مطالب خواهد شد و در انتها ناچار به تهیه محصول به صورت اوجینال میشود. پاسخ: زیرا نتایجی که با حرف آخر گرفته شده است را کامل مشاهده کردید و از طرفی با حرف آخر دیگر به هیچ منبع دیگری نیاز پیدا نمیکنید زیرا هم آزمون، هم منبع، هم مشاوره و برنامه ریزی و هم جزوه برای داوطلب ارسال میشود که دیگر به هیچ چیزی نیاز پیدا نکند. اما امسال و بعد از استفاده از دی وی دی ادبیات حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری به درصد 80 در ادبیات دست پیدا کردند.

من یک لغت هم برای عربی بلد نیستم و فقط با روش های استاد واعظی در کنکور به درصد 96 عربی دست پیدا کردم. نکته سنج ، با دقت و بهترین مدرس دین و زندگی که برای اولین بار با روش تدریس ایشان لازم نیست یک کلمه دین و زندگی حفظ شود. از اولین رتبه برترهای حرف اخر در سال 97 . در سال 96 رتبه ی بدی به دست می آورد. علیرضا راعی داوطلب رشته ی ریاضی بوده است ولی بنا بر علت هایی از ریاضی دلزده شد و در مدرسه معلم ها با حرف هایش که تو به هیچ جا نمیرسی و … من در دبیرستان در درس عربی واقعا ضعیف بودم و در هُوَ و هُما میماندم ، و واقعا باور نکردنی بود که در 23 ساعت بتوانم کل عربی را با استاد واعظی یاد بگیرم. محمدرضا خوشرو در برنامه ی شبکه ی یک سیما حرف آخر اشاره کرد ” اگر از راه اصولی برای کنکور اقدام کنید رتبه برتر شدن کار آسانی است اما اگر از راه غیر اصولی پیش بروید یکی از سخت ترین کارها میباشد”. سوال: اگر محصولات مشکلی داشته باشند موسسه پشتیبانی میکند؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش دینی کنکور لطفا از سایت ما حرف اخر دیدن کنید.