ثبت نام در رشته پرستاری بدون کنکور واقعیت دارد؟

در حال حاضر حقوق دریافتی پرستارانی که به تازگی پس از پایان طرح مشغول به کار شده اند ماهانه 3 میلیون تومان در مراکز دولتی میباشد، همچنین با توجه به تفاوت هایی که در خصوص سابقه کار و محل خدمت و تحصیلات پرستار ،عنوان شد بازه درآمد از 6 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متفاوت است.البته در شرایط کنونی با توجه به کمبود نیروی انسانی مصوبه جدیدی در خصوص افزایش 50 درصدی حقوق پرستاران مطرح شده است، به طور کلی رشته پرستاری یکی از رشته های پردرآمد گروه پیراپزشکی محسوب میشود. رنج رتبه کشوری با توجه به کنکور سراسری 98 سنجیده شده است ،این رنج میتواند در کنکور سراسری 99 تغییر کند به همین منظور در ادامه کارنامه قبولی رشته پرستاری 98 عده ای از داوطلبان را مشاهده میکنید. رشته پرستاری جزء رشته های پرطرفدار دانشگاهی محسوب میشود،رشته پرستاری در چند سال اخیر در بین داوطلبان کنکور سراسری متقاضیان زیادی داشته است ،رشته پرستاری در بین فارغ التحصیلان سایر رشته های دانشگاهی نیز طرفداران زیادی دارد،و هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان با هدف قبولی در رشته پرستاری در کنکور سراسری شرکت میکنند.این روزها رشته پرستاری بسیاری از افراد رابه لحاظ شغلی و موقعیت خوب اجتماعی به سمت خود میکشاند.افراد بومی و استانی شانس بیشتری برای قبولی در رشته پرستاری در محل سکونت و استان مربوطه دارند، با توجه به اینکه تحصیل در هر رشته مستلزم آگاهی در خصوص رشته مورد نظر است پس خواندن این مطلب میتواند مفید باشد در ادامه به تمامی سوالاتی که ممکن است در رابطه با رشته پرستاری با آن مواجه شوید پاسخ خواهیم داد ،با ما همراه آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر باشید.

مطمعناً زمانی که تصمیم به تحصیل در رشته ای میگیریم حتما بازار کار آن را بررسی میکنیم ،رشته پرستاری نیز از این قاعده مستثنی نیست ، بازار کار رشته پرستاری در بین سایر رشته های مقطع کارشناسی از موقعیت خوبی برخوردارست.به صورتی که شما پس از پایان تحصیل میتوانید در مراکز درمانی ازجمله: بیمارستان، درمانگاه، خانه سالمندان، مراکز نگهداری از کودکان، مشغول به کار شوید .حتی شما میتوانید به صورت پرستار خصوصی در منزل نیز این حرفه را ادامه دهید. مراکز غیر دولتی درمانی مانند بیمارستانهاو درمانگاههای خصوصی نیز موقعیت های شغلی خوبی برای فارغ التحصیلان رشته پرستاری به شمار میآیند. و یا رشته پرستاری چند سال طول میکشد؟ در پایان ترم ششم کارشناسی پرستاری دانشجویان رشته پرستاری موظف به شرکت در آزمون صلاحیت بالینی هستند درصورت قبولی درآزمون و کسب حداقل نمره 14 وارد سال چهارم ترمهای هفتم و هشتم خواهند شد که شامل گذراندن واحدهای کارآموزی در عرصه میباشند،کارآموزی و کارآموزی در عرصه تماماً در مراکز درمانی و بیمارستانها گذرانده میشوند.دروس و رتبه لازم برای قبولی در دندانپزشکی را نیز فقط با یک کلیک مطالعه کنید. همچنین برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر سن قابل قبول برای استخدامی مراکز دولتی 40 سال و برای دارندگان مدرک دکتری 45 سال میباشد.

دکتری تخصصی رشته پرستاری بالاترین مقطع این رشته محسوب میشود که لازمه آن داشتن مدرک کارشناسی ارشد پرستاری میباشد.همچنین پرستاران میتوانند با ادامه تحصیل موقعیت شغلی خود را بهبود ببخشندو با مدرک کارشناسی ارشد پرستاری به سر پرستار بخش ارتقاء شغلی داشته باشند.همچنین دارندگان مدرک کارشناسی پرستاری میتوانند با شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی که هر ساله برگزار میشود در صورت داشتن شرایط لازم ادامه تحصیل بدهند. ادامه تحصیل در رشته پرستاری همانند سایر رشته ها امکان پذیر است ، روش های متعددی برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری وجود دارد، فارغ التحصیلان کارشناسی پرستاری میتوانند با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پرستاری ناپیوسته به ادامه تحصیل بپردازند.شرایط لازم برای شرکت در آزمون دارا بودن مدرک کارشناسی پرستاری و سلامت جسمی و روحی و کسب رتبه مورد نیاز در آزمون ورودی میباشد.همچنین میتوان از کارشناسی رشته پرستاری به بیست و دو رشته در کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر گرایش داد که فیزیولوژی و فوریت های پزشکی جزء این رشته موسسه حرف اخر ها محسوب میشوند. با پکیج 5 روز با حرف آخر 20 درصد کل منابع حرف آخر در اختیار شما قرار داده می شود که با برنامه ریزی دقیق در طی 5 روز مباحث مربوطه از تمامی دروس را مطالعه خواهید کرد و در پایان روز پنجم توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را خواهید داشت.

15 درصد کنکور همراه با آزمون و مشاوره و آموزش را تنها در یک هفته بدست بیاورید. مشکلات رشته پرستاری که کارکن ها با آن دست و پنجه نرم میکنند… فارغ التحصیلان رشته پرستاری به گذراندن طرح خود در بیمارستانهاو یا مراکز درمانی با حقوق ماهیانه مشغول میشوند.محل گذراندن طرح معمولا به صورت بومی و یا در استان محل تحصیل خواهد بود. در دو ترم آخر ترم هفتم و ترم هشتم فقط واحدهای عملی گذرانده میشوند، واحدهای عملی تحت عنوان کارآموزی در عرصه شامل 21 واحد میباشد.توصیه میکنم مقاله قبلی در رابطه با قبولی در دارو سازی را نیز از همین سایت مطالعه کنید. دو کارنامه از منطقه یک. اما قبل از ادامه توضیحات موسسه حرف آخر برای دانش آموزان کنکوری یک سورپرایز هم دارد. کارنامه های قبولی در پرستاری منطقه 3 مربوط به پرستاری دانشگاه گرگان و دومین کارنامه هم مربوط به پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آموزش پایه هشتم تبریز. 12 واحد عملی (کارآموزی) و 98 واحد تئوری و عملی میباشد . 4 ماه بخون، 7000 تا تست بزن، 7 بار دوره کن!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پکیج کامل رشته ریاضی حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.