گجرات: حرکت وسایل نقلیه سنگین در شهر احمدآباد محدود شده است

احمدآباد: یک مقام روز سه شنبه گفت: به منظور کاهش آلودگی و حوادث ، پلیس در شهر احمدآباد گجرات ورود به وسایل نقلیه سنگین را در محدوده شهر از ساعت 8 صبح تا 9 شب منع کرده است. این مقام گفت ، با این حال ، وسایل نقلیه سنگین که برای کارهای مرتبط با RTO به شهر می آیند و افرادی که در حمل و نقل کالاهای اساسی مشارکت دارند ، اجازه خواهند داشت که در ساعات مشخص شده از نقاط تعیین شده وارد شوند.

در اطلاعیه ای که شامگاه دوشنبه توسط کمیسر پلیس شهر سانجای سریواستاوا صادر شد ، اعلام شد که انواع کالاها و وسایل نقلیه مسافری از جمله واگن برقی ، بیش از 7500 کیلوگرم وزن ناخالص وسیله نقلیه از ساعت 8 صبح تا 9 شب از ورود یا تردد در شهر منع شده است.

فقط وسایل نقلیه موتوری سبک (LMV) اعم از مسافری یا حامل کالا با کمتر از 7500 کیلوگرم وزن ناخالص وسیله نقلیه مجاز به ورود به شهر هستند.

در این اطلاعیه آمده است که این دستور منع تا زمان صدور دستورات بعدی ادامه خواهد داشت و افرادی که آن را نقض می کنند طبق بند 188 (عدم اطاعت از دستور به درستی اعلام شده توسط کارمند عمومی) قانون مجازات هند ثبت می شوند.

براساس این اعلان ، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در شهر “برای جلوگیری از افزایش آلودگی و پایین آوردن حوادث” ضروری است.

گفته شد که این دستور مطابق با اطمینان است که در گذشته به دیوان عالی داده شده است.

در اعلامیه بیشتر آمده است که ورود کلیه وسایل نقلیه مسافری یا اتوبوس با ظرفیت نشستن بیش از 33 مسافر نیز از ساعت 8 صبح تا 9 شب به شهر ممنوع است.

با این وجود ، وسایل نقلیه سنگین که برای کارهای مرتبط با RTO به شهر می آیند ، از ساعت های 10 تا 6 بعد از ظهر اجازه ورود از نقاط تعیین شده را دارند.

در این دستورالعمل ، وسایل نقلیه سنگینی که در حمل و نقل وسایل ضروری مانند شیر ، سبزیجات ، میوه ها ، بنزین ، گازوئیل و گاز مایع از طریق ورودی های تعیین شده از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب به داخل شهر مجاز هستند