کمیته مدیریت بحران با توجه به احتمال زیاد باران شدید تا بسیار شدید ، وضعیت TN ، کرالا ، لاکشادویپ را بررسی می کند

دهلی نو: کمیته ملی مدیریت بحران (NCMC) روز سه شنبه وضعیت تکامل یافته در تامیل نادو ، کرالا و لاکشادویپ را بررسی کرد ، جایی که انتظار می رود باران های سنگین تا بسیار شدید با توجه به ایجاد یک افسردگی عمیق در امتداد خط ساحلی رخ دهد. در جلسه ای که در اینجا برگزار شد ، NCMC ، به ریاست راجیو گائوبا ، وزیر كابینه ، مشاوره ای را كه به ماهیگیران داده شده و اعزام تیم های نجات را نیز یادداشت كرد.

با توجه به افسردگی عمیق موجود در سواحل جنوبی تامیل نادو و کرالا ، دبیر کابینه ریاست جلسه NCMC را از طریق کنفرانس ویدیویی با دبیران ارشد تامیل نادو و کرالا ، مشاور لاکشادویپ و دبیران وزارتخانه های مختلف بر عهده داشت ، .

مدیرکل اداره هواشناسی هند اعلام کرد که وزش باد با سرعت متفاوت در زمان فرورفتگی عمیق احتمالاً سواحل تامیل نادو ، کرالا و لاکشادویپ را با بارندگی شدید تا بسیار شدید بین 2 تا 4 دسامبر تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان كرد كه از هم اكنون احتمال دارد به محصولات و برخی خدمات ضروری آسیب برساند.

وی در این نشست گفت كه فعالیتهای ماهیگیری باید تا 4 دسامبر متوقف شود.

دبیران ارشد تامیل نادو ، کرالا و مشاور ، لاکشادویپ NCMC را در مورد آمادگی و ترتیب آنها توسط کمیته های مدیریت حوادث منطقه ای در مناطق مربوطه ، به ماهیگیران هشدار داده و تیم های نجات را اعزام کردند.

مدیرکل نیروی ملی مقابله با حوادث از جلسه خبر داد که تیم های لازم در این مناطق مستقر شده اند و تیم های باقیمانده در حالت آماده باش در سراسر تامیل نادو نگه داشته شده اند.

دبیران وزارتخانه های هواپیمایی کشوری ، مخابرات ، نیرو ، هوم ، NDMA و نماینده وزارت دفاع نیز آمادگی خود را به NCMC ارائه دادند.

در این بیانیه آمده است ، وزیر كابینه از دولت های ایالتی و وزارتخانه های مركزی خواست كه اطمینان حاصل كنند كه همه اقدامات لازم برای اطمینان از حداقل خسارت و اقدامات اولیه برای بازگرداندن خدمات ضروری در اولین زمان انجام شده است.