کمالا هریس می گوید ، غلبه بر چالش های داخلی کلید بازگشت قدرت جهانی ایالات متحده است

واشنگتن: کمال هریس ، معاون منتخب رئیس جمهور ایالات متحده ، با اذعان به اینکه آنها یک سری از چالش های بی سابقه را هنگام ورود به کاخ سفید به ارث می برند ، گفت که غلبه بر چالش های داخلی یک پایه اساسی برای بازیابی و پیشرفت رهبری آمریکا در سراسر جهان است.

هریس ، 56 ساله ، روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در ستاد انتقال در ویلمینگتون ، دلاور که رئیس جمهور بود ، گفت: “من و رئیس جمهور منتخب بایدن و من مدت ها است می دانیم که وقتی ما انتخاب می شویم ، یک سری از چالش های بی سابقه را با ورود به کاخ سفید به ارث می بریم.” جو بایدن تیم امنیت ملی خود را اعلام کرد.

“رسیدگی به این چالش ها با کنترل این همه گیر شروع می شود ، اقتصاد ما با مسئولیت پذیری باز می شود و مطمئن می شویم که برای افراد شاغل کار می کند. و ما همچنین می دانیم که غلبه بر چالش های ما در اینجا یک خانه اساسی برای بازگرداندن و پیشرفت رهبری ما در سراسر جهان است. ،” او گفت.

“و ما برای این کار آماده هستیم. ما باید اتحاد های آمریکا را دوباره جمع آوری و تجدید کنیم ؛ نهادهای امنیت ملی و سیاست خارجی را که ما را ایمن نگه می دارند و منافع کشور ما را پیش می برند ، بازسازی و تقویت کنیم و با تهدید موجود تغییر آب و هوا مقابله و مبارزه کنیم که هریس گفت: “همه ما را به خطر می اندازد.”

هریس با بیان اینکه این مسائل را بسیار جدی می گیرد ، گفت که تمام زندگی حرفه ای وی حفظ ایمنی مردم بوده است ، از کار به عنوان دادستان منطقه در دادستان کل کالیفرنیا در سنای ایالات متحده ، جایی که وی در کمیته های اطلاعات و امنیت میهن خدمت کرده است.

“من از نزدیک از چالش ها و تهدیدهای پیش روی ایالات متحده آگاه شده ام. و طی چند ماه گذشته ، قضاوت صحیح ، تخصص و شخصیت افراد حاضر در این صحنه را نیز شناختم. می توانم وی گفت: با اطمینان بگویید که آنها – برای یک فرد – زنان و مردان مناسب برای این موقعیت های مهم هستند.

وی گفت که بایدن به عنوان رئیس جمهور فقط بر یک چیز و یک چیز متمرکز خواهد بود: انجام آنچه برای مردم ایالات متحده آمریکا بهتر است. وی گفت: “وقتی جو از من خواست كه به عنوان نامزد انتخاباتی وی انتخاب شوم ، به من در مورد تعهد خود برای اطمینان از انتخاب كابینه ای شبیه به آمریكا گفت – كه نشان دهنده بهترین ملت ما است. این همان كاری است كه ما انجام داده ایم.”

بایدن روز سه شنبه اعلام کرد که آنتونی بلینکن را به عنوان وزیر امور خارجه خود معرفی می کند. الخاندرو مایورکاس ، وزیر امنیت داخلی لیندا توماس-گرینفیلد به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و آوریل هاینز به عنوان مدیر اطلاعات ملی که اولین زنی خواهد بود که برای این مقام عالی اطلاعاتی نامگذاری می شود.

رئیس جمهور منتخب همچنین از معرفی جان کری وزیر خارجه پیشین به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور اقلیم ، اولین مقام رسمی در شورای امنیت ملی خبر داد. جیک سالیوان به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب شده است و یکی از جوانترین افرادی است که طی دهه ها در این نقش خدمت می کند.