کلیه موسسات آموزشی تا پایان سال در سراسر JK بسته باقی بمانند

جامو: با صدور دستورالعمل های جدید مربوط به COVID ، دولت جامو و کشمیر روز یکشنبه گفت که کلیه م institutionsسسات آموزشی تا 31 دسامبر بسته خواهند ماند در حالی که برای فعالیت هایی که قبلاً در قلمرو اتحادیه مجاز نبوده اند مجوز یا گذرنامه تازه ای لازم نیست. همچنین 20 منطقه ، 10 منطقه در کشمیر و جامو ، 10 منطقه را در گروه “نارنجی” قرار داد اما گفت Lakhanpur – دروازه ورودی JK در مرز پنجاب در بزرگراه ملی 44 – بافر شعاع 500 متر و تونل جواهر ، که کشمیر را با منطقه جامو متصل می کند ، در هر دو طرف به عنوان مناطق “قرمز” طبقه بندی شده است.

در دستورالعمل صادر شده توسط دبیر ارشد و رئیس کمیته اجرایی دولت BVR Subrahmanyam.

این دستور عصر روز یکشنبه پس از بررسی دقیق وضعیت COVID در جامو و کشمیر برای تنظیم فعالیت های موجود در قلمرو اتحادیه برای مهار موثر عفونت صادر شد.

در این دستورالعمل آمده است: “برای فعالیت هایی كه قبلاً طبق سفارشات قبلی مجاز بوده اند ، هیچگونه مجوز یا پاس جدیدی لازم نیست. تمام دستورالعمل های مربوط به ایمنی ، اقدامات احتیاطی بهداشتی و فاصله اجتماعی همچنان ادامه دارد.” با این حال ، این دستور گفته است که مراکز مربیگری ، موسسات مجاز به برگزاری کلاسها ، خارج از مناطق مهار ، با حداکثر 50 درصد ظرفیت مراکز هستند ، دقیقاً طبق SOP صادر شده توسط وزارت آموزش و پرورش اتحادیه.

طبق این گزارش ، 50 درصد از کارکنان آموزشی و غیرآموزشی مجاز به فراخوانی مدارس برای آموزش آنلاین یا مشاوره تلفنی و کارهای مرتبط در مناطق خارج از محدودیت هستند ، در حالی که دانش آموزان کلاس 9 تا 12 مجاز به بازدید از مدارس خود هستند. فقط در مناطق خارج از مناطق مهار ، به طور داوطلبانه ، برای راهنمایی از معلمان خود.

“آموزش مهارت یا کارآفرینی در م institسسات آموزش مهارت ملی ، ITI یا سایر مراکز آموزشی ثبت شده در مأموریت توسعه مهارت ملی یا م Jسسه ملی مهارت های JK برای کارآفرینی و توسعه مشاغل کوچک ، موسسه کارآفرینی هند و ارائه دهندگان آموزش آنها نیز مجاز خواهد بود. مجاز است ، همانطور که در SOP قبلاً صادر شده است ، “در این دستور آمده است.

طبق این گزارش ، م institutionsسسات آموزش عالی فقط برای دانش پژوهان (Ph.D) و دانشجویان PG در رشته های علمی و فنی که به کارهای آزمایشگاهی یا تجربی نیاز دارند مجاز هستند.

استخرهای شنا که برای آموزش افراد ورزشی استفاده می شود ، دقیقاً طبق SOP صادر شده توسط دولت مرکزی ، مجاز خواهند بود.