کشمیر: جامو و کشمیر: مرحله دوم انتخابات شورای توسعه منطقه 48.62٪ آرا را ثبت کرد

سرینگر: مرحله دوم انتخابات شورای توسعه منطقه در حدود 48.62٪ رأی در سراسر J&K با دره کشمیر گزارش 33.34٪ و بخش جامو شاهد 65.54٪ ثبت شده است.

مرحله دوم انتخابات در مقایسه با مرحله اول ، با 52٪ رأی با کشمیر با ثبت 39٪ و جامو در حدود 64.77٪ رأی گیری ، شاهد افت کمی بود.

هیچ حادثه خشونت آمیز عمده ای رخ نداد زیرا دولت اقدامات امنیتی مفصلی را اعمال کرده بود.

در این مرحله ، بالاترین درصد رأی گیری در کشمیر در منطقه باندیپورا در شمال کشمیر با 69٪ ثبت شد ، در حالی که Pulwama در جنوب کشمیر کمترین درصد را با 8.67٪ ثبت کرد. در بخش جامو ، بیشترین درصد از Poonch با 75.07٪ ثبت شد ، در حالی که کمترین آن در Rajpuri با 60.21٪ ثبت شد.

کمیساریای ایالتی انتخابات ، کی کی شارما ، در حالی که خطاب به رسانه ها جامو و کشمیر: اشخاصی در کشمیر گفتند ، درصد رأی دادن در مقایسه با انتخابات قبلی دلگرم کننده است.

“افت جزئی در کشمیر در مقایسه با مرحله اول می تواند به دلایل توپوگرافی باشد. انتخابات DDC برای توسعه مردمی مهم است و ما امیدواریم که مردم در مراحل آینده شرکت کنند. ”

رأی دهندگان در کشمیر از توسعه یافتگی منطقه شکایت داشتند که به گفته آنها ، تنها پس از لغو ماده 370 در آگوست 2019 ، این وضعیت حتی بدتر شده است.

“ما فقط امیدواریم که این تمرین بتواند کمک کند. در غیر این صورت ، ما فقط شاهد وعده های توخالی در 70 سال گذشته بوده ایم. “علی محمد دار (62 ساله) از Dangerpora به ET گفت. وی گفت نه اتحاد خلق برای اعلامیه گوپکار و نه BJP هیچ راه حلی ارائه نمی دهند. وی گفت: “لغو ماده 370 ما را به دوران قبل از 1947 سوق داده است.”

به گفته یکی از محلی ها ، جاوید احمد از پانزینارا در حومه سریناگر ، یکی از دلایل اصلی مشارکت مردم این است که نامزدها از همان مناطق برخلاف انتخابات مجلس یا مجلس هستند. وی گفت: “مردم احساس وظیفه می كنند كه به آشنایان خود رای دهند.”

انتخابات DDC و نظر سنجی های پنچایات از 28 نوامبر تا 19 دسامبر در هشت مرحله برگزار می شود. شمارش در 22 دسامبر خواهد بود. مبارزه اصلی در انتخابات DDC بین اتحاد مردم برای اعلامیه Gupkar ، BJP و حزب Apni است.