کشاورزان پیش نویس پیشنهاد دولت را رد می کنند. خواستار اعتصاب سراسری در 14 دسامبر شوید

سازمان های کشاورزان امروز پیشنهاد دولت را رد کرده و خواستار اعتراض سراسری در 14 دسامبر شده اند. کشاورزان در نزدیکی پایتخت ملی دهلی معترض شدند و خواستار لغو سه قانون تازه تصویب شده مزرعه شدند. این گروهها صریحاً اظهار داشتند كه چیزی جز لغو كامل سه قانون كشاورزی و ضمانت رسمی در مورد حداقل قیمت پشتیبانی برای آنها قابل قبول نخواهد بود.

اتحادیه ها تهدید کرده اند که اعتراضات را در روزهای آینده تشدید خواهند کرد. “اتحادیه های کشاورزان در طول گفت:” آنها اعتراف کردند که اشتباهاتی رخ داده است. ما اصرار داشتیم که هر سه قانون لغو شود و از MSP اطمینان حاصل شود. پیش نویس پیشنهادها مبهم است. ما یکی پس از دیگری جاده ها را مسدود خواهیم کرد (جاده های منتهی به دهلی). ” پرس کننده

“در 14 دسامبر ، دفاتر BJP شریک می شوند ، تظاهرات اعتراضی در بسیاری از مناطق کشور برگزار می شود. ما همچنین از کشاورزان سایر مناطق کشور برای رسیدن به دهلی تماس می گیریم. بزرگراه دهلی-جیپور را تا 12 ام مسدود خواهیم کرد دسامبر ، “اظهار داشت: سازمان های کشاورزان خطاب به رسانه ها.

پیش نویس پیشنهاد Govt

در پیش نویس پیشنهادی که به 13 اتحادیه کشاورزان مزاحم ارسال شد ، این مرکز اعلام کرد آماده است تا در مورد نگرانی های آنها در مورد قوانین جدید مزرعه مصوب ماه سپتامبر همه توضیحات لازم را ارائه دهد ، اما در مورد خواسته اصلی کشاورزان معترض برای لغو چیزی ذکر نشده است. از قوانین

کشاورزان از 26 نوامبر به سه قانونی که پارلمان در سپتامبر تصویب کرد اعتراض کردند. کشاورزان روز سه شنبه یک تعطیلی ملی (بهارات باند) را از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر اعمال کردند که مسالمت آمیز بود.