کره جنوبی بیشترین افزایش در موارد ویروس کرونا را از ماه آگوست مشاهده کرده است

سئول: کره جنوبی بیشترین افزایش روزانه خود را در عفونت های ویروس کرونا در طی نزدیک به سه ماه به ثبت رسانده است زیرا قصد دارد قوانین فاصله اجتماعی را در منطقه سئول بیشتر کند. آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری کره روز 313 مورد جدید را در روز چهارشنبه گزارش داد که مجموع این کشور را به 29311 مورد از جمله 496 مورد مرگ افزایش داد.

از اواخر ماه اوت ، اولین بار است که بار روزانه کشور از 300 مورد عبور می کند.

کره جنوبی در ماه مه در تلاش برای مهار جهش در عفونت های جدید است ، زیرا قوانین سختگیرانه فاصله اجتماعی خود را کاهش داده است. موارد جدید مربوط به بیمارستان ها ، خانه های سالمندان ، کلیساها ، مدارس ، دفاتر و اجتماعات خانوادگی است.

مقامات محلی بهداشت روز سه شنبه گفتند که محدودیت های مسافت را در منطقه پرجمعیت سئول و برخی از مناطق شرق استان گنگون افزایش می دهند. این مناطق در مرکز اوجهای اخیر قرار دارند.

طبق قوانین جدید ، که از روز پنجشنبه به مدت دو هفته در آن مناطق اجرا می شود ، تجمع بیش از 100 نفر در طول تجمعات ، جشنواره ها و کنسرت ها ممنوع است.

همچنین این افراد نیاز دارند که حداقل یک صندلی جدا از یکدیگر در تئاترها ، سالن های کنسرت و کتابخانه ها بنشینند در حالی که مخاطبان در مسابقات ورزشی را به 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه محدود می کنند.

در سایر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوسیه: – ایالت استرالیا که شامل شهر آدلاید است از نیمه شب چهارشنبه در یک قفل شش روزه قرار دارد و مدارس ، دانشگاه ها ، کافه ها و کافه ها بسته است.

فقط از هر خانوار در استرالیای جنوبی فقط یک نفر اجازه دارد روزانه و فقط به دلایل خاص از خانه خارج شود.

مقامات استیون مارشال نخست وزیر ایالت متحده اظهار داشت که این اقدام روز چهارشنبه پس از افزایش تعداد موارد جدید به 22 مورد اعلام شده است. وی معتقد است که قفل شدن به عنوان “قطع کننده مدار” عمل می کند و خطر شیوع بیشتر شیوع را کاهش می دهد.

مقامات بهداشتی می گویند آنها معتقدند كه یك كارگر در یك هتل آدلاید كه افرادی كه از خارج از كشور قرنطینه می شوند ، ویروس را گرفته و سایر اعضای خانواده را آلوده كرده است.

این محدودیت ها همچنین برای بستن در محوطه نگهداری از مراکز مراقبت از سالمندان ، در اکثر کارخانه ها لازم است که مراسم عروسی و مراسم خاکسپاری به حالت تعلیق درآیند. ورزش در فضای باز ممنوع است و استفاده از ماسک اجباری است.