کرم ضد چروک پریکاتن

کرم ضد چروک هیدرودرم که بر پایه آخرین دستاورد های علمی توسط لابراتور های پارس حیان تولید و به بازار عرضه شده است، از جمله موثر ترین این محصولات می باشند. نتیجه این امر کاهش چشمگیر تورم ، رفع خستگی و شاداب شدن چشم هاست. ولی این امر در همه نژادها و کشورها به یک شکل نیست و امکان دارد توقف ساخت کلاژن در بعضی نژادها زودتر و در بعضی نژادها دیرتر شروع شود. شما باید از ابتدا استفاده از این کرم را شروع کنید تا رطوبت مورد احتیاج پوست را تامین کنید.

کرم روز رویتالیفت لیزر لورال یک مرطوب کننده و ضد پیری قدرتمند است که چین و چروک ها را از بین برده، پوست را دوباره متراکم می کند و رطوبت آن را افزایش می دهد. استفاده از سرم ضد چروک و آبرسان سیلکر باعث می شود ناهمواری های پوستی شما یکدست شود و پوستی سالم کرم ضد چروک لارا تر داشته باشید. برای استفاده بهتر از کرم ضد چروک می توانید از متخصص پوست مشاوره بگیرید. با داشتن این محصول شما 4 نوع کرم مراقبت از پوست دور چشم را در یک بسته بندی خواهید داشت : 1 – ضد چروک و مرطوب کننده 2 – ضد پف و تیرگی 3 – ضد افتادگی 4 – محافظت در برابر آفتاب ضد چین و چروک دور چشم: با ترکیبات موثری که ساخت کلاژن و الاستین را تحریک کرده ، باعث افزایش استحکام و قوام این ناحیه ظریف و حساس می شود.

دارای مؤثرترین کمپلکس ضد چروک و آنتیاکسیدان بهصورت ترکیبات انکپسوله لیپوزومال که با آبرسانی عالی از ایجاد چینوچروک بر روی پوست ممانعت کرده و باعث احیا و بازسازی آن میگردد. ترکیبات بهکاررفته در این محصول باعث از بین رفتن چروکهای موجود بر روی پوست گردیده و مانع از به وجود آمدن زودهنگام آن میگردد. با ترکیبات موثر قدرتمند به افزایش حجم پوست و شفاف شدن آن کمک می کند. علاوه بر چین و چروک، افتادگی پوست، نازک، خشک و تیره تر شدن آن نیز از علائم پیری پوست به شمار می روند. همینطور باید بدانید کرمهای دور چشم را باید تنها زیر چشم استفاده کرد و از مصرف آن در بالای چشم پرهیز کنید.

کرم دور چشم را چند بار در شبانه روز بزنیم؟ اینکه تنها کرم را روی خط چروک استفاده کنید هیچ فایدهای ندارد، باید کرم را روی همه پوست بمالید تا تحریک کلاژنسازی یک دستی به وجود بیاید. روغن جوانه گندم به کار رفته در این محصول به علت دارا بودن مقادیر سرشاری از ویتامین های A ،E مانع از بروز اثرات زیانبار عوامل محیطی بر روی پوست می گردد.در این محصول از فرم فعال ویتامین C یا سدیم آسکوربیل فسفات نیز استفاده شده است.