کرمهای روشن کننده انواع مختلفی دارند

این محصول دارای عصاره گیاهان شیرین بیان، پاپایا، آلوئه ورا و… در مورد آکنه ، آلوئه ورا به جای آکنه های کیستیک یا عمیق تر ، روی آکنه های سطحی بهتر اثر گذاری دارد. عصاره چوب درخت انانتیا کلرانتا: کاهش و کنترل ترشح چربی، جلوگیری از بروز آکنه از خواص این گیاه ژل کرم ضد لک قهوه ای ساسکین است. این محصول، مناسب برای استفاده روزانه خانمها و آقایان است. حال اگر در معرض نور آفتاب قرار دارید و یا اینکه بارداری سبب بروز لک روی پوست شما شده است جایی برای نگرانی نیست با استفاده کرم ضد لک فوق به راحتی می توانید مشکلات پوستی خود را مرتفع کنید.

دست بیشتر در معرض آفتاب و عوامل خارجی قرار دارد و توجه به آن بسیار ضروری است. در این مقاله به معرفی ویژگیهای روشن کنندههای پوست می پردازیم. این خاصیت باعث میشود که تشکیل ملانین (رنگدانهها) و تیرگی پوست کاهش پیدا کند و لکهای تیره و کک و مک صورت، برطرف شود. عصاره پاپایا و گواوا: این دو ماده در کاهش تولید رنگدانه ملانین مؤثر هستند و علاوه بر ممانعت از بروز لک، به رفع لکهای موجود روی پوست نیز کمک میکنند.

زینک پی سی آ: این ماده خاصیت روشنکنندگی دارد و از آسیب نور خورشید جلوگیری میکند، همچنین به کمرنگ کردن لکههای پوستی و درمان بیماریهای پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس نیز کمک میکند. عصاره شیرین بیان: این ماده خاصیت روشن کنندگی دارد و از آسیب نور خورشید جلوگیری میکند، همچنین به کمرنگ کردن لکههای پوستی و درمان بیماریهای پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس نیز کمک میکند. از دیگر ویژگیهای مثبت این کرم ضدآفتاب میتوان به رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت، کند شدن روند پیری پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه اشاره کرد. همچنین از تجمع غیر طبیعی ملانین یا رنگدانههای پوست که عامل اصلی لک، تیرگی و کک و مک در پوست است جلوگیری کند.

سلام.تو شیوه استفاده این محصول گفته شده برای نتیجه بهتر به تعداد دو بار در هفته از لایه بردار استفاده بشه. همچنین این محصول رطوبت پوست را تأمین کرده و آن را سلامت، زیبا و شاداب میکند. نکته 2 : اگر پوستتان خشک است میتوانید پس از شستشوی صورت خود از یک کرم آب رسان پوست خوب استفاده کنید تا پوستتان در اثر خشکی و بی آبی از بین نرود و همچنین در صورتی که دنبال مارک خوب ، کرم ضد پیری پوست و آب رسان قوی هستین من به شما کرم ضد چروک و آب رسان آگوستا رو پیشنهاد میدم ، یکی از بهترین کرم های دسته آب رسان میباشد که رقیب سرسختی برای مارک های معروف با قیمت مناسب میباشد.