کار سخت BJP در نظرسنجی های روستایی راجستان نتیجه داد

دهلی نو: BJP در انتخابات ارگانهای روستایی در راجستان کرسیهای بیشتری نسبت به کنگره به دست آورده است ، عملکرد خود در سال 2010 را در زمان مخالفت تکرار کرد. از 636 کرسی zila parishad ، BJP 353 ، کنگره 252 را به دست آورد ، در حالی که 31 حزب به احزاب دیگر رفت. BJP اکثریت 13 حزب از 21 پارلمان زیلایی را تأمین کرد و در یک دوره با کنگره گره خورده است. در انتخابات سامیتی پنچایات ، BJP از 4371 کرسی 1990 کرسی به دست آورد ، در حالی که کنگره 1885 کرسی و 525 کرسی ‘دیگران’ به دست آورد.

تسلط BJP در کمربندهای روستایی باعث تقویت روحیه حزب در 3 زیر مجموعه مونتاژ در اوایل سال آینده می شود ، پس از تلاش ناموفق برای سرنگونی دولت Gehlot چند ماه پیش. کنگره در سال 2018 و BJP Rajsamand موفق به کسب Sahada و Sujangarh شد. “ما در انتخابات پنچایات در دو کرسی مجمع که توسط کنگره برگزار شد ، پیروز شدیم. این فقط نشانگر این است که ما می خواهیم هر سه کرسی مجمع را بدست آوریم. “رئیس جمهور ایالت BJP ساتیش پونیا به ET گفت. برای نمونه ، BJP همه 25 کرسی Lok Sabha راجستان را بدست آورده بود ، کمتر از شش ماه پس از نظرسنجی های مجمع 2018 که کنگره به قدرت رسید.

پونیا گفت ، واحد دولتی BJP سخت کار کرد. وی گفت که حدود 40،000 گروه WhatsApp را از غرفه ها ، shakti kendra ، mandal و سطح منطقه برای انتشار مداوم و سریع تشکیل داده است. “ما اطمینان حاصل کردیم که مردم در روستاها از مزایای دولت مودی ، به ویژه اوجوالا و نخست وزیر کیسان مطلع هستند. خشم بسیاری در بین کشاورزان و جوانان وجود داشت زیرا این دولت به قول هایی که داده بود عمل نکرد. ” حدود 2.5 کارمند قراردادی پیمانی در ایالت مشغول کار دائمی هستند. ثانیا ، کشاورزان می خواهند قبض های برق برای دوره قفل ساقط شود ، اما دولت فقط پرداخت را به تعویق انداخته است.

BJP در انتخابات رهبرانی را از یووا مورچا منصوب کرد و روسای جمهور mandal کسانی بودند که حدود 30 سال داشتند. کارت جوانان برای حزب خوب کار کرد. BJP همچنین در سنگر کنگره Jhunjhunu پیروزی هایی را ثبت کرد که BJP در گذشته هرگز برنده نشده بود. از نظر مناطق ، BJP در شکاواتی ، ماروار و کمربند قبیله ای ، که زمانی سنگر کنگره بود ، عملکرد خوبی داشت. بزرگترین نگرانی کنگره این است که در مناطق قبیله ای پس از BJP و حزب قبیله ای بهاراتیا Chhotubhai Vasava سوم شد. پونیا گفت: “رقابت داخلی میان کنگره نیز به ما کمک کرد و به زودی حل نخواهد شد.”