ژنیکوماستی (بزرگ شدن سینه در مردان) چیست؟

ژنیکوماستی یک بیماری مردانه است که باعث افزایش بافت سینه در مردان می شود. سرطان سینه در مردان نادر است. ژنیکوماستی در مردان: شیوع ژنیکوماستی دوباره در مردان 50 تا 69 ساله به اوج خود می رسد. ژنیکوماستی در افراد مسن: یکی دیگر از گروه های رایج درگیر در ژنیکوماستی، افراد مسن بین 50 تا 69 سال هستند. بزرگ کردن سینه در کودکان، نوجوانان، نوجوانان و مردان میانسال و مسن شایع است. هزینه جراحی ژنیکوماستی – یک روش کم خطرتر. لیپوساکشن سینه مردانه گرانتر از جراحی سینه با برش های اضافی پوست و بافت است. بارهای سنگین و جابجایی ها را پس از بهبودی تحمل کنید تا به برش های جراحی آسیب نرسانید. این شامل وارد کردن یک کانول (نازک، لوله مانند) در بدن از طریق برش های کوچک است. سپس کانولا به داخل بافت چربی به جلو و عقب حرکت داده می شود تا چربی را شل و جدا کند. با ساکشن چربی ها را از بین می برد. ممکن است تکنیک های مختلف لیپوساکشن برای شما استفاده شود که مناسب ترین آنها قبل از جراحی انتخاب می شود. قبل از جراحی باید از مصرف داروهای ضد التهاب و داروهای حاوی آسپرین خودداری کنید.

این خطرات باید قبل از جراحی به طور کامل مورد بحث قرار گیرند. پس از ژنیکوماستی، قفسه سینه شما بانداژ شده و با یک علامت کشش پوشانده می شود. البته از دیگر مزایای جراحی لیفت سینه، علاوه بر سفت کردن سینه ها و رفع افتادگی و افتادگی آن ها، می توان به ترمیم نوک سینه در جای زیباتر اشاره کرد. اما اگر مقدار چربی زیاد باشد و در نتیجه ریزش داشته باشد، باید پوست اضافی را که از برش طولانی تری استفاده می کند، جدا کنید. این به این دلیل است که آنها استروژن بیشتری از مادر خود دریافت کردند. اولین علامت ژنیکوماستی – افزایش سینه در مردان. همانطور که قبلا ذکر شد، ژنیکوماستی افزایش در بافت غدد است، نه بافت چربی. پروتزهای طراحی شده برای نصب در پستان بدون هیچ عارضه و مشکلی سال ها در بدن بیمار باقی می مانند. بسته به علت، چندین گزینه برای درمان و کنترل بیماری دارید، بنابراین این مشکل به راحتی قابل درمان است و جای نگرانی نیست.

در این قسمت به چند مورد مراقبت بعد از جراحی ژنیکوماستی که بیمار باید رعایت کند اشاره می کنیم. در این جراحی اغلب در چند هفته اول پس از جراحی به بیمار لباس زیر فشاری داده می شود. در واقع هیچ آموزش خاصی برای این عمل مورد نیاز نیست. اگر در مورد وزن سینه سوالی دارید، ممکن است بخواهید با پزشک خود مشورت کنید.در موارد مشکوک ممکن است به ماموگرافی یا بیوپسی نیاز باشد. گرما و درد ممکن است وجود داشته باشد، اگرچه درد شدید معمولا وجود ندارد. لیزر لیپولیز پیشرفته: لیزر لیپولیز یک روش جراحی کم تهاجمی است که سلول های چربی را از بین می برد و پوست را تحریک و تقویت می کند و گرما را آزاد می کند. همچنین یافتن جراح مناسب برای کاهش عوارض ژنیکوماستی بسیار مهم است، بنابراین سعی کنید با تحقیقات لازم بهترین جراح را برای جراحی خود انتخاب کنید تا عوارض ژنیکوماستی به حداقل برسد. هنگام مراجعه به جراح ژنیکوماستی چه سوالاتی باید بپرسیم؟ این می تواند به طور موقت در طول رشد طبیعی پسران رخ دهد و می تواند منجر به ژنیکوماستی در نوزادان یا بلوغ شود.

در طول مشاوره اولیه، بیمار در مورد اهداف جراحی و اولویت های آن با جراح صحبت می کند. افزایش حقوق جراح و. برای یافتن یک جراح ژنیکوماستی خوب، می توان بر اساس موارد زیر تصمیم گرفت: اگر ژنیکوماستی را بتوان با جراحی درمان کرد. وضعیت سلامت، آلرژی به داروها، مصرف داروها، ویتامین ها، الکل، سیگار و داروها و استروئیدها، سلامت عمومی و بیماری قلبی و عوامل خطر برای بیمار مبتلا به ژنیکوماستی. آزمایشات تشخیصی غدد درون ریز انجام می شود. علت اصلی ژنیکوماستی را پیدا کنید ژنیکوماستی می تواند به دلیل تغییرات هورمونی، بیماری های ارثی، بیماری یا استفاده از برخی داروها عود کند. ممکن است برای اصلاح عدم تعادل هورمونی که باعث رشد سینه می شود، دارویی به شما داده شود. از آنجایی که این جراحی زیبایی طرفداران زیادی دارد، می توان از این روش جراحی برای درمان بافت سینه افرادی که به هر دلیلی مانند سرطان یا شیردهی کوچک و افتادگی داشته اند استفاده کرد و این جراحی زیبایی روی سینه باید بهتر انجام شود. در تهران تا شما را از نتیجه عمل راضی کند.

مزیت اصلی این روش – یک برش کوچک و پنهان است. جراحی کاهش حجم یکی از موثرترین و باثبات ترین روش ها برای کاهش سایز سینه، ترمیم هاله و نوک سینه و بهبود فرم سینه است. در گزارشی در سال 2012 در ژورنال Opinions of Experts on Drugs، تخمین زده شد که داروهای تجویزی، تفریحی و غیرقانونی 25 درصد از موارد ژنیکوماستی را تشکیل می دهند.

کلمات کلیدی: ژنیکوماستی بزرگی سینه مردان ژنیکوماستی یک طرفه بهترین جراح ژنیکوماستی جراحی ژنیکوماستی عمل ژنیکوماستی عمل جراحی ژنیکوماستی قیمت جراحی ژنیکوماستی