ژنرال مانوج موکوند ناروانه رئیس ستاد ارتش وضعیت امنیتی شمال شرقی را بررسی می کند

گواهاتی: ژنرال مانوج موکوند ناراوانه ، رئیس ستاد ارتش ، روز دوشنبه 23 نوامبر 2020 برای بازدید از اوضاع امنیتی در منطقه شمال شرقی ، در یک بازدید سه روزه به دیمپور ، ناگالند رسید.

در بدو ورود به دیماپور ، سپهبد آنیل چوهان ، افسر کل فرماندهی کل قوا ، فرماندهی شرقی و سپهبد سپاهیان آر.پ.کالیتا GOC نیزه ، فرمانده ارتش را در مورد آمادگی عملیاتی در مرزهای شمالی و همچنین عملیات در مناطق داخلی آسام ، ناگالند ، مانیپور و آروناچال پرادش. COAS همچنین در مورد روند گفتگوهای صلح ناگا در جریان قرار گرفت.

در 24 نوامبر ، COAS از ستاد تفنگهای مختلف ارتش و آسام در ناگالند و مانیپور بازدید کرد تا از نزدیک ارزیابی وضعیت زمین را انجام دهد. COAS با نیروهای مستقر در مناطق دور افتاده تعامل گسترده ای داشت و از وضعیت آمادگی عملیاتی ، روحیه و انجام عملیات دوستانه مردم قدردانی می کرد.

بعداً عصر ، ژنرال ناروانه از فرماندار ناگالند ، RN راوی و وزیر ارشد ، نیفیو ریو خواست تا در مورد وضعیت امنیتی حاکم در این کشور بحث و گفتگو کند و از حمایت قلبی ارتش و اسلحه های آسام در حفظ صلح و آرامش در این کشور اطمینان حاصل کند. حصول اطمینان از امنیت در مرز هند و میانمار