چگونه فناوری می تواند به کارمندان با اشتغال و بهره وری بیشتر منجر شود

توسط پارتا نئوگ


“تعامل با کارمندان” یکی از موضوعات داغ بوده و اغلب افراد تقریباً در هر جلسه ، کنفرانس و گردهمایی منابع انسانی درباره آن می شنوند. اهمیت مشارکت کارمندان به طور گسترده ای پذیرفته شده است و کارفرمایان به طور فزاینده ای در تلاشند تا فضایی را فراهم کنند که مشارکت کارمندان را بهبود بخشد.

اما ، در اینجا یک شکاف دانش آموزی وجود دارد. یک جدی!

دلیل این فاصله دو برابر است
1. منابع انسانی از ابزارها و مشاغل مختلف موجود در بازار که می تواند برای افزایش تعامل استفاده شود ، آگاهی ندارد.

2. حتی اگر آنها بدانند ، هزینه های این هزینه برای SME ها زیاد است

تعامل کارمندان حوزه وسیعی است. کار خوب ، رئیس خوب و حقوق خوب از پایه های مشاغل کارمندان محسوب می شود. اما ، آیا این موارد با موارد دیگری که به حفظ تعادل در زندگی یک کارمند کمک می کند ، می تواند تکمیل شود؟ آیا می توان با ارتباطات ، سیاست ها ، شیوه ها و ابزارهای بهتر ، تعامل را افزایش داد؟ ما شدیداً اعتقاد داریم.

در این مقاله برخی از ابزارها و مشاغل قابل استفاده توسط منابع انسانی به روش بسیار مقرون به صرفه برای افزایش قابل توجه سطح تعامل را لیست می کنم.

حقوق موثر را افزایش دهید
مارک های بسیاری وجود دارند که می خواهند با کارمندان شرکت تماس بگیرند. این موارد می توانند به اندازه تخفیف ویژه رستوران تا قیمت گذاری ویژه وام ، اتومبیل ، کالاهای سفید ، تلفن ، املاک و مستغلات و موارد دیگر باشد. اما HR نمی تواند به صورت جداگانه با این مارک ها ارتباط برقرار کند یا مارک ها به روشی م effectiveثر به شرکت ها متصل شوند. اما خوشبختانه بازیکنانی در بازار وجود دارند که تمام این مزایا را برای کارمندان شما در یک پلت فرم واحد فراهم می کنند. بیشتر آنها برای شرکتها بدون هزینه است و به حداقل ادغام فنی و اداری نیاز دارند. فقط کافیست عبارت “Employee Discounts India” یا “Employee Offers India” را در گوگل جستجو کنید. سیستم عامل هایی مانند Vantage Circle به صورت رایگان در اختیار شرکت ها قرار می گیرند.

پاداش و شناخت را در زمان واقعی و موثر قرار دهید
جوایز و تقدیرنامه ها رضایت از عملکرد کارمندان را تشویق و اطمینان می کنند. شناخت کارکنان باعث ایجاد تعامل مثبت در کارمندان نمی شود. اما منتظر عملکرد سالیانه پایان سال نباشید – این ویژگی ارزش خود را از دست می دهد و علاوه بر این به چند نفر محدود می شود. چرا از ابزاری آنلاین یا موبایلی استفاده نمی کنید که از طریق آن هر کسی می تواند شخص دیگری را در سازمان در زمان واقعی تشخیص داده و پاداش دهد. در حالی که مدیران اعضای خود را به رسمیت می شناسند ، حتی تشخیص همتا به همتا با این ابزار آسان می شود. این ابزارها برای مدتی طولانی در دسترس بوده است اما هزینه اجرای آنها فراتر از بودجه SME ها بوده است. اما با استفاده از مدل های تجاری عصر جدید که منابع انسانی فقط مبلغ بسیار کمی را برای سیستم عامل پرداخت می کند و بقیه از طریق بودجه تجاری تأمین می شوند (مدل روزنامه) اجرای برنامه پاداش و شناخت را در دسترس SME ها قرار داده است. در این حوزه شرکت های مختلف عصر جدیدی مانند BI در سراسر جهان ، OC Tanner و غیره وجود دارد

سلامتی به عنوان یک فعالیت درگیری به جای تمرکز بر سلامتی خالص است.
کاهش هزینه های بیمه درمانی کارمندان نباید محور اصلی برنامه های سلامتی باشد. در عوض ، مدیریت باید بر رفاه کارکنان متمرکز شود ، در نتیجه تعامل بهتر و بهتر را تضمین می کند. اکثر شرکت ها هر از چند گاهی برخی از برنامه های بهداشتی را انجام می دهند اما نباید فقط یک فعالیت در جعبه باشند. پس از پایان فرصت عکس ، منابع انسانی هیچ تصوری از موفقیت ندارد. ایده یک برنامه سلامتی این است که برای داشتن زندگی سالم کارمندان را وا می داریم. منابع انسانی نمی تواند کارمندان را مجبور به سلامتی کند اما اگر آنها سلامتی را به یک فعالیت جذاب تبدیل کنند ، پیام فراتر می رود. امروزه ابزاری وجود دارد که HR از طریق آنها می تواند برنامه های سلامتی را به صورت متمرکز و به روشی بازی شده اجرا کند. این ابزارها امکان ردیابی فعالیت ها ، انتقال اطلاعات مربوط به اندازه بایت در زمینه سلامتی ، ایجاد انگیزه برای شرکت در چالش های مختلف سلامتی ، تابلوی امتیازات برای ارائه یک تجربه گرافیکی و موارد دیگر را فراهم می کنند. و بهترین قسمت این است که قیمت برخی از این ابزارها به 10 K روپیه در ماه می رسد. شرکت هایی مانند Healthifyme ، Stepathon نام هایی هستند که باید در این فضا مورد توجه قرار گیرند.

نامزدی را اندازه بگیرید
خواستگاری باید به طور مداوم اندازه گیری شود تا احساسات کارمندان را جلب کند. لازم به ذکر است که خود ارزیابی عملکرد احساسات آنها باعث افزایش تعامل می شود زیرا آنها احساس می کنند ورودی های آنها توسط مدیریت جدی گرفته می شود. برای شرکت ها می تواند معیاری باشد که در مقابل آنها می توانند به طور مداوم پیشرفت کنند.

در حالی که منابع انسانی می تواند به بررسی رضایتمندی کارمندان در پایان سال خود ادامه دهد ، اما نیاز به ساعت ، نظارت مستمر بر احساسات کارکنان و انجام اقدامات فوری و م toثر برای افزایش احساسات مثبت است. با ظهور برنامه های تلفن همراه ، درک احساسات به روشی کاملاً غیر سرزده بسیار آسان است. و با استفاده از تجزیه و تحلیل قوی در این ابزار ، توصیه ها به راحتی قابل اجرا هستند. باز هم قیمت بعضی از این ابزارها امروز کمتر از یک فنجان قهوه اداری است. BTW برخی از ارائه دهندگان وجود دارد که همه این ابزارها را در یک پلتفرم کاهش می دهد تا هزینه های شما و سردردهای اداری را کاهش دهد. شرکت های هندی در این فضا شامل Infeedo هستند.

همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردم ، مشارکت کارمندان یک منطقه بزرگ است و مناطق و ابزارهای بیشتری در این فضا موجود است. اما ما باید با میوه های کم آویز شروع کنیم و این همان چیزی است که سعی کردم در این مقاله به دست بیاورم. تعامل کارمندان یک سفر مداوم است و مهم نیست که در حال حاضر کجا باشید ، باز هم می توانید آن را بهبود ببخشید. قدم اول را بردارید.

نویسنده موسس ، مدیر عامل شرکت Vantage Circle – یک پلت فرم مشاغل و مزایای کارمندان است