پنج ماه پس از ترک کنگره ، ارومیلا ماتوندکار احتمالاً روز دوشنبه به طور رسمی به شیو سنا ملحق می شود

بمبئی: بازیگر سیاستمداری که ارومیلا ماتوندکار تبدیل شده است احتمالاً روز دوشنبه به طور رسمی به شیو سنا پیوست. احتمالاً وی با حضور وزیر ارشد و رئیس حزب اودداو تاكری ، حدود پنج ماه پس از ترك كنگره ، به عنوان رئیس معارفه وی پذیرفته خواهد شد.

“این نهایی است که او به حزب می پیوندد. ما نمی دانیم که فردا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر ، اما او به حزب می پیوندد. “یکی از رهبران شیو سنا روز یکشنبه به ET خواست نامش فاش نشود.

ماتوندکار هنگامی که در اوایل سال جاری در جریان جنجال مرگ سوشانت سینگ ، بازیگر همکار Kangana Ranaut را به عهده گرفت ، اعتماد شیو سنا را به دست آورد. او از رانوت بخاطر تلاش برای شکست دادن صنعت فیلم و دولت به دلیل مرگ سینگ س questionال کرد.

رهبران شیو سنا گفتند که ماتوندکار ماهاراشتایی بودن یک امتیاز مثبت خواهد بود زیرا حزب از او برای ضرب و شتم BJP استفاده می کند. این حزب از مرگ Anvay Naik و مسئله Ranaut استفاده کرده و ادعا می کند که BJP با غیر ماهاراشتریایی که دولت را به شدت انتقاد می کنند طرف است. رهبران حزب گفتند که ماتوندکار نیز در نظرسنجی های شهرداری بمبئی در سال 2022 مفید خواهد بود.

این تحولات در پس زمینه دولت ائتلاف Maharashtra Vikas Aghadi صورت می گیرد که لیستی از 12 نام را به فرماندار بهاگات سینگ کوشیاری ارسال می کند که مایل است به شورای قانونگذاری معرفی شود. نام ماتوندکار از جمله نام هایی بود که حزب به فرماندار داده بود و وی هنوز اسامی را تأیید نکرده است. دولت از استاندار خواست تا اسامی را ظرف 15 روز پس از ارائه لیست در 6 نوامبر تأیید كند.