وضعیت covid: Sonowal در جلسه بررسی با PM Modi بازخورد وضعیت زمینی Covid-19 را ارائه می دهد

گواهتی: سارباناندا سونووال ، وزیر ارشد آسام ، در جلسه بررسی با نخست وزیر ، نارندرا مودی ، بازخورد مفصلی از وضعیت زمین COVID-19 ارائه داد.

نخست وزیر نارندرا مودی امروز از طریق کنفرانس ویدئویی جلسه ای در سطح بالا با وزیران ارشد همه ایالت ها و اتحادیه های اروپا را برای بررسی وضعیت و آمادگی پاسخ و مدیریت COVID-19 ، با تأکید ویژه بر هشت کشور با تمرکز بالا ، اداره کرد. این ایالت ها هاریانا ، دهلی ، چاتیسگر ، کرالا ، ماهاراشترا ، راجستان ، گجرات و بنگال غربی بودند. در این جلسه نحوه تحویل ، توزیع و تجویز واکسن Covid-19 نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیران ارشد رهبری نخست وزیر را ستودند و از دولت مرکزی برای کمک های لازم در زمینه بهبود زیرساخت های بهداشتی در ایالات تشکر کردند. آنها بازخورد مفصلی از وضعیت زمین در ایالات خود ارائه دادند.

آنها مروری بر افزایش تعداد موارد داشتند ، در مورد مسائلی مانند عوارض پس از COVID ، اقدامات انجام شده برای افزایش آزمایش ، مراحل آغاز شده مانند آزمایش در مرزهای ایالتی ، رفتن از خانه به خانه برای انجام آزمایشات ، محدودیت ها برای کاهش اندازه اجتماعات عمومی ، وضع مقررات منع آمد و شد و سایر اقدامات محدود کننده جمعیت ، فعالیت های آگاهی بخشی در حال اجرا و اقدامات برای افزایش استفاده از ماسک ها. آنها همچنین درمورد واکسیناسیون بحث و پیشنهاداتی ارائه دادند.