وزیر حمل و نقل Mansukh L Mandaviya پروژه مشترک Brahmaputra و Barak

گواتاتی: وزیر امور خارجه اتحادیه بنادر ، حمل و نقل و حمل و نقل دریایی Mansukh L. Mandaviya چارچوب مفصلی از یک پروژه تقریبا 3000 کروری برای بهبود قابلیت کشتیرانی ، حمل و نقل ، تجارت و تجارت رودخانه های Brahmaputra و Barak از راه های ملی آب 2 و 16 در جلسه وزیر ارشد آسام ، Sarbananda Sonowal.

در اقدامی برای ارتقا capacity ظرفیت نهادی و چارچوب موجود حمل و نقل آب در رودهای براهماپوترا و باراک برای دستیابی به ارتفاع مقیاس پذیر در تجارت و تجارت ، سونووال به صورت مجازی درباره Mandaviya بحث کرد.

در طول بحث ، وزیر اتحادیه چارچوب مفصلی از یک پروژه تقریبا 3000 کروری را برای بهبود قابلیت کشتیرانی ، حمل و نقل ، تجارت و تجارت رودخانه های براهماپوترا و باراک از راه های ملی آب 2 و 16 به اشتراک گذاشت.

در این جلسه ، وزیر ارشد سونووال بار دیگر بر نیاز به تقویت امکانات حمل و نقل موجود و استفاده از پتانسیل بهینه Brahmaputra و Barak ، رودخانه هایی که به عنوان خط زندگی تجارت و تجارت و همچنین اتصال در طول دوره انگلیس و با کشورهای همسایه ارتباط برقرار کرد. وزیر اتحادیه L. Mandaviya گفت که مطابق روح دولت مرکزی برای توسعه آسام و سایر ایالات شمال شرقی تحت رهبری نخست وزیر نارندرا مودی ، پروژه چند کروره شامل تمام مناطق مهم مانند توسعه مراکز لجستیک چند حالته با اتصال مایل آخر ، پایانه های مسافری و بار ، ساخت اسکله های جدید در میان دیگر.

وزیر ارشد Sonowal ضمن اطمینان از همکاری کامل دولت ایالتی ، گفت که با اجرای کامل 891 کیلومتر مسیر Brahmaputra از Sadiya تا Dhubri و Barak روح تازه ای در تأمین دروازه های ورود به کشورهای همسایه خواهد داشت که این امر نیز منجربه موفقیت قانون می شود. سیاست مشرق