وزارت بهداشت برنامه موبایلی را برای نظارت بر واکسیناسیون COVID-19 در زمان واقعی ایجاد می کند

وزارت بهداشت اتحادیه یک سیستم دیجیتال ، از جمله یک برنامه تلفن همراه ، برای نظارت بر زمان واقعی تزریق واکسن COVID-19 ، ثبت داده ها و ایجاد امکان ثبت نام افراد برای واکسیناسیون ، ایجاد کرده است. راجش بوشن ، وزیر بهداشت ، روز سه شنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت که این پلت فرم Co-WIN به نظارت بر کل روند واکسیناسیون کمک خواهد کرد.

“پلت فرم دیجیتال Co-WIN شامل یک برنامه موبایل قابل بارگیری رایگان است که می تواند به ثبت داده های واکسن کمک کند. در صورت تمایل به واکسن ، می توان خود را در آن ثبت نام کرد. در برنامه Co-WIN پنج ماژول وجود دارد – ماژول مدیر ، ماژول ثبت نام ، ماژول واکسیناسیون ، ماژول تأیید ذینفع و ماژول گزارش ، “او گفت.

بوشان گفت: ماژول مدیر برای مدیرانی است که این جلسات واکسیناسیون را برگزار می کنند.

وی گفت: “از طریق این ماژول ها ، آنها می توانند جلساتی را ایجاد كنند و به واكین كنندگان و مدیران مربوطه اطلاع داده می شود.”

ماژول ثبت نام برای ثبت نام افراد در واکسیناسیون است. این داده ها را از نظر ابتلا به بیماری های همگانی که توسط مقامات محلی یا نقشه برداران ارائه می شود ، بارگذاری می کند.

ماژول واکسیناسیون جزئیات ذینفع را تأیید می کند و وضعیت واکسیناسیون را به روز می کند در حالی که ماژول تأیید ذینفع برای ذینفعان پیامک می فرستد و همچنین گواهی های مبتنی بر QR را پس از واکسیناسیون تولید می کند.

بوشان در حالی که در مورد پلتفرم دیجیتال توضیح می داد ، گفت: “ماژول گزارش گزارش هایی را درباره تعداد جلسات واکسن ، تعداد افرادی که در آنها شرکت کرده اند ، تعداد افرادی که ترک تحصیل کرده اند و غیره تهیه خواهد کرد.”

وی گفت: این برنامه تلفن همراه همچنین داده های مربوط به زمان واقعی دمای سردخانه را به سرور اصلی ارسال می کند.