هند چهارمین میزبان اصلی پروژه های سرمایه گذاری مستقیم خارجی Greenfield طی سال های 2004-2015: گزارش

دهلی نو: بر اساس یک مقاله تحقیقاتی که روز چهارشنبه منتشر شد ، هند چهارمین میزبان اصلی پروژه های سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) و هشت میزبان عمده معاملات M&A بین مرزی بود.

این مقاله تحت عنوان “آینده همکاری های منطقه ای در آسیا و اقیانوسیه” اشاره کرد که هند بین سال های 2004-2015 8004 پروژه FDI سبز و 4،918 مورد ادغام و ادغام (M&A) دریافت کرده است.

بر اساس این مقاله ، در وب سایت بانک توسعه آسیا (ADB) ارسال شده است ، ایالات متحده بیشترین پروژه های سرمایه گذاری مستقیم خارجی را از سال 2004 تا 2015 دریافت کرده است و پس از آن چین و انگلیس قرار دارند.

“با 13308 شمارش ، ایالات متحده بزرگترین دریافت کننده سرمایه گذاری در زمینه های سبز است که تقریباً 10 درصد از کل شمارش را به خود اختصاص داده است. در میان کشورهای در حال توسعه ، PRC ، هند ، فدراسیون روسیه ، برزیل ، مکزیک ، ویتنام ، رومانی ، تایلند ، و مالزی دریافت کنندگان عمده سرمایه گذاری در مزرعه سبز هستند “.

این مقاله می گوید در حالی که جمهوری خلق چین (PRC) در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین اقتصادهای جهان ظاهر شده است ، هند احتمالاً طی دهه های آینده این کار را انجام خواهد داد.

در این گزارش آمده است: “تکامل این دو اقتصاد و قدرت عمده چالشهای بزرگی را برای منطقه بوجود خواهد آورد ، به ویژه برای اقتصادهای کوچکتر ، که احتمالاً تحت تأثیر سرریز اقتصادی ، مالی یا سیاسی و احتمالاً مسری قرار خواهد گرفت.”

در آسیا ، اقتصاد و ژئوپلیتیک – به ویژه ظهور هند ، آسه آن و حتی بحرانی تر چین – برجسته می کنند که ماهیت ادغام بازار جهانی تغییر کرده است ، و پیامدهای قابل توجهی در پیشگیری و مدیریت بحران دارد.

“همانطور که در بحران مالی آسیا آموختیم ، آسیا باید برای تأمین موفقیت خود و محافظت از خود در برابر بحران های مالی ، از هر منبعی که تهیه کنند ، گام بردارد. COVID-19 احتمالاً این امر را به جلو سوق می دهد.”