هند به دلیل همه گیر شدن ، 21٪ از ارزش تجاری خود را به 2 تریلیون دلار از دست می دهد: گزارش

بمبئی: بر اساس گزارشی ، علی رغم از دست دادن 20.8 درصد ارزش خود به دلیل اختلالات ناشی از بیماری همه گیر ، این کشور می تواند هفتمین کشور با ارزش باشد که ارزش تجاری آن 2 تریلیون دلار است. برند مالی فایننس در گزارش روز پنجشنبه اعلام کرد ، ایالات متحده همچنان با 23.73 تریلیون دلار پس از از دست دادن 14.5 درصد از دنباله آن در لیگ ، به رهبری لیگ ارزش تجاری خود ادامه می دهد و پس از آن چین که ارزش خود را با 3.7 درصد کاهش به 18.76 تریلیون دلار رساند ، .

در حالی که هر دو این کشورها ارزش خود را حفظ کردند ، ژاپن با وجود از دست دادن 6 درصد از ارزش خود ، با یک پله صعود به مقام سوم با ارزش 4.26 تریلیون دلار رسید ، و آلمان را به عنوان شکاف چهارم با 3.81 تریلیون دلار به پایین تر رساند. فرسایش ارزش 21.5 درصد است.

بر اساس این گزارش ، در مجموع ، مارک های برتر 100 کشور 13.1 تریلیون دلار از ارزش مارک خود را در سال 2020 از دست دادند ، زیرا در حال مذاکره در مورد همه گیری ویرانگر هستند.

این 10 شرکت با ارزش ترین مارک ها به طور متوسط ​​14 درصد قرارداد منعقد کردند.

ژاپن از آنجایی که از بیماری همه گیر خارج شده است ، یک پله صعود کرد ، در حالی که ایرلند تنها کشوری در بین 20 کشور برتر است که رشد ارزش مارک را ثبت کرده است ، با افزایش 11 درصدی به 670 میلیارد دلار ، که نشان دهنده اقتصاد مقاومتی آن است که با صادرات قوی تقویت می شود. و هزینه های مصرف کننده

به همین ترتیب ، ویتنام که به عنوان قطب تولید جنوب شرقی آسیا در حال ظهور است ، با افزایش چشمگیر 29 درصدی ارزش خود ، از روند جهانی سرپیچی می کند. در مقابل ، آرژانتین سریعترین مارک کشور است ، که 57 درصد ارزش خود را از دست داده است ، زیرا این کشور بیش از 1 میلیون نفر کارمند دارد ، و این دومین کشور بدترین کشور با شیوع بیماری پس از ایالات متحده است.

وقتی نوبت به قدرت برند ملت می رسد ، آلمان با امتیاز 84.9 از 100 ، به عنوان قویترین مارک ملت در جهان قرار دارد ، و پس از آن انگلیس با 83 امتیاز ، رتبه اول را در اختیار دارد.

هند پس از افت 20.8 درصدی ارزش برند به 2.02 تریلیون دلار ، مقام خود را به عنوان هفتمین مارک ارزشمند کشور حفظ کرده است.

این گزارش تخمین می زند که ارزش کل مارک های 100 کشور برتر از 98 تریلیون دلار در سال 2019 به 84.9 تریلیون دلار در سال 2020 کاهش یافته باشد که 13.1 تریلیون دلار کاهش دارد ، تقریباً هر کشور تأثیر قابل توجهی از بحران سلامت بر اقتصاد مربوطه دارد.

دیوید هایگ ، مدیر اجرایی Brand Finance ، گفت که روند نزولی تقریباً با ارزش ترین مارک های کشور با توجه به زمانه ای که در آن قرار داریم تعجب آور نیست.