هند برای شیشه های شناور شفاف از مالزی وظیفه ضد دامپینگ اعمال می کند

هند برای پنج سال شیشه شناور شفاف وارداتی از مالزی با حداکثر 326 دلار در هر تن عوارض ضد دامپینگ وضع کرده است. به طور جداگانه ، این وظیفه ضد دامپینگ را که به الیاف اکریلیک مبدا یا صادر شده از تایلند اعمال شده لغو کرد.

دولت این اطلاعیه ها را از طریق دو اعلامیه جداگانه صادر شده توسط اداره درآمد در روز چهارشنبه اعلام کرد.

عوارض شیشه شناور شفاف با ضخامت 4 میلی متر تا 12 میلی متر بر توصیه های اداره کل درمان های تجاری اعمال شده است که خواستار وضع “عوارض قطعی ضد دامپینگ بر واردات کالاهای موضوعی … به منظور رفع آسیب صنعت داخلی است” ”

در این اطلاعیه افزوده شده است: “كالاها به هند كمتر از مقدار عادی مربوط به آن صادر شده اند ، بنابراین منجر به دامپینگ می شود … صنعت داخلی به دلیل واردات دپو شده از كشور موضوع ، دچار صدمه مادی شده است.”

وظیفه ضد دامپینگ برای مدت پنج سال م unlessثر است مگر اینکه از 11 نوامبر سال 2020 لغو ، جایگزین یا اصلاح شود. برای شرکت های Kibing Group (M) Sdn. Bhd و Xinyi Energy Smart (مالزی) Sdn. Bhd ، نرخ واردات 273.12 دلار و 272.87 دلار به ترتیب ، به عنوان عوارض در هر تن تعیین می شود.

عوارض ضد دامپینگ فیبرهای اکریلیک که از تایلند منشا یا از آن صادر شده اند حذف شده است. این وظیفه برای اولین بار در ژوئن 2015 اعمال شد.

در اصطلاح تجارت بین الملل ، دامپینگ هنگامی اتفاق می افتد که یک کشور یا یک شرکت کالایی را با قیمتی کمتر از قیمت آن محصول در بازار داخلی خود صادر کند.

دامپینگ بر قیمت محصول در کشور وارد کننده تأثیر می گذارد و حاشیه و سود شرکت های تولیدی را تحت تأثیر قرار می دهد.

طبق هنجارهای تجارت جهانی ، یک کشور مجاز است تعرفه هایی را برای این محصولات دامپینگ وضع کند تا زمینه مساوی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کند. این وظیفه تنها پس از بررسی دقیق توسط یک نهاد شبه قضایی ، مانند DGTR ، در هند وضع می شود.

اعمال مالیات ضد دامپینگ تحت رژیم سازمان تجارت جهانی (WTO) مجاز است. هند و ویتنام اعضای سازمان مستقر در ژنو هستند که با هنجارهای تجارت جهانی سروکار دارد.

این وظیفه با هدف اطمینان از شیوه های تجارت عادلانه و ایجاد زمینه ای برابر برای تولیدکنندگان داخلی در مقابل تولیدکنندگان و صادر کنندگان خارجی است.