همه اطلاعات درباره کامپوزیت زیبایی دندان شامل انواع، تأثیرات و شرایط استفاده

فرم دیگر تحت عنوان فرم بالغ خوانده میشود که مناسب برای دندان های چهارگوشی است که نیش ها تقریبا گرد به نظر میرسند. دندان هایی نیز هستند که فرم آن ها چهارگوش بوده و نیش های بلند و تیز دارند اصلاح این نوع دندان ها با فرم نیرومند مثمر ثمر خواهد بود. بیضی : صورت هایی که حالت بیضی دارند میتوانند از فرم مربعی استفاده کنند. افرادی هستند که فک بالای آن ها جلو تر از حد عادی است کامپوزیت دندان مناسب اینگونه افراد نیست چرا که خود این تکنیک باعث برجسته شدن دندان میشود و در این افراد برجستگی بیشتر باعث بزرگتر جلوه کردن دندان ها و حالت بیرون زدگی بیشتر میشود.

در کامپوزیت دندان اهداف مختلفی از جمله ترمیم و زیبایی دنبال میشود اما تکنیک بلیچینگ تنها روشی برای سفید کردن دندان هاست این شیوه برای کسانی مناسب است که در فرم دندان هایشان مشکلی نداشته و صرفا به دنبال سفید شدن دندانهایشان هستند گاهی ممکن است برای نتیجه گیری بهتر دندانپزشک پیشنهاد دهد ابتدا بلیچینگ انجام شود و سپس کامپوزیت دندان.

احتمال زرد شدن رزین کامپوزیت که با استفاده از دی متاکریلات ساخته شدهاند؛ نسبت به موادی که از یورتان دی متاکریلات ساخته شدهاند؛ بسیار بیشتر است. معمولاً بعد از 10 تا 15 سال ، روکش های دندانی به طور طبیعی این مشکل را دارند و باید جایگزین شوند. برخی افراد بجای دقت به جنس کامپوزیت به زیبایی و درجه روشنی آن اهمیت میدهند و تمایل دارند میزان سفیدی آن هرچه بیشتر باشد که این موضوع بسیار اشتباه است در انتخاب نوع کامپوزیت دندان باید نوعی انتخاب شود که بیشترین تناسب را با جنس دندان هایمان داشته باشد علاوه بر این نوع کامپوزیت باید مناسب شکل چهره نیز باشد.

شکل کامپوزیت دندان : نکته ی دیگر اینست که کامپوزیت دندان باید با توجه به فرم و شکل دندان ها انتخاب شود برخی افراد دندان های مربع با شکل برجسته دارند که اصطلاحا کامپوزیت نافذ برای آن ها مناسب است. توجه : قطعا برای انتخاب فرم کامپوزیت دندان بهترین راه مشاوره با متخصص زیبایی و ترمیمی است چرا که تخصص وی در این زمینه بوده و همچنین تجربه کافی را دارا میباشد پس بهترین روش انتخاب استفاده از نظر دندانپزشک است. پس از انجام کامپوزیت دندان فرد میتواند لبخندی زیبا با دندان هایی مرتب و سفید کامپوزیت گیاهی دندان را تجربه کند. ونیر کامپوزیت دندان به لحاظ روکش گذاری روی دندان، بسیار شبیه به لمینت دندان می باشد و اینکه کدام مورد برای زیبایی و انجام کامپوزیت انتخاب شود، لمینت سرامیکی یا کامپوزیت ونیر، به عهده خود مراجعه کننده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کامپوزیت دندان عکس لطفا از سایت ما دیدن کنید.