نکات مهم قبل از خرید GPS و دزدگیر خودرو

که البته همین امر آن را به یکی از بهترین و چالش برانگیزترین مکان ها برای پنهان کردن ردیاب تبدیل کرده است. که هنگام سرقت خودرو باید بدان توجه این است که با نصب این سیستم بر روی خودرو، شما می توانید با ارسال یک پیامک یا اس ام اس درب های خودرو را قفل و ماشین را متوقف کنید.

برای کنترل وضعیت خودرو ، دستگاه GPS باید ارتباط خود را با ماهواره ادامه دهد . علاوه بر این، در زمان سرقت و حین حرکت ماشین، میتوانید به کمک کنترل از راه دور، ماشین را از حرکت نگهدارید و مانع از دور شدن بیشتر خودرو شوید. در این روش نیز اطلاعات حرکتی و از طریق جی پی اس توسط ردیاب برای مرکز کنترل ارسال می شود.

با این حال تمامی خودروها، خصوصا خودروهای قدیمی دارای این پورت نبوده و بنابراین امکان نصب جی پی اس در این محل هم ممکن نیست! نصب جی پی اس خودرو، با توجه به مدل ماشین و نوع GPS متفاوت است. حال که با ضرورت نصب جی پی اس خودرو آشنا شدید، احتمالا اولین سوالی که برایتان مطرح میشود این است که این بهترین محل نصب ردیاب خودرو کجاست؟ شما هر کجای وسیله نقلیه می توانید این ردیاب را وصل کنید اما نکته مهم در نصب این دستگاه این است که تا حد ممکن باید دور از دید سارقین باشد.

البته در این شرایط باید از جی پی اس های مغناطیسی استفاده کنید تا به راحتی روی سطح فلزی، بچسبد. اگر مخفی نگهداشتن جی پی اس اهمیت زیادی برایتان دارد، میتوانید نصب داخل صندلی خودرو را انتخاب کنید. اگر امنیت و موقعیت مکانی خودرو و وسائل نقلیه شخصی شما ، کارکنان و افراد خانواده برای شما اهمیت دارد ، پیشنهاد ما به شما نرم افزار ردیاب خودرو کریوت است. البته برای نصب در این مکان به تخصص و مهارت کارت gps خودرو زیادی نیاز است. بهتر است جی پی اس را در مکانی نصب کنید که علاوه بر مخفی بودن از شرایط بد آب و هوا نیز در امان باشد.