نواک جوکوویچ: اوپن فرانسه 2023: نواک جوکوویچ از منفی بودن هوادارانی که “همه چیز را هو می کنند” انگیزه می گیرد.

نواک جوکوویچ به دلیل استفاده از قدرت منفی در طول مسابقات تنیس خود، بدون توجه به امتیاز امتیاز، مشهور است. چه تماس‌های داور، فقدان حمایت محسوس از سوی اطرافیانش، یا انتقاد از دخالت او در مسائل سیاسی – همه این‌ها که او قبلاً در مسابقات آزاد فرانسه امسال با آنها مواجه شده بود – این قهرمان 22 بار انگیزه و الهام را در این موارد می‌یابد. جزئی های درک شده

جوکوویچ در جریان بازی دور سوم خود در برابر الخاندرو داویدوویچ فوکینا، بازیکن بیست و نهم در زمین فیلیپ شاتریه، بدون هیچ دلیل مشخصی با تمسخر و انتقاد جمعیت مواجه شد. این مسابقه خود به طولانی ترین مسابقه گرند اسلم سه ست در دوران درخشان جوکوویچ تبدیل شد که 3 ساعت و 36 دقیقه به طول انجامید. ستاره تنیس صرب که از سختی و اشتباهات خود راضی نبود، از رفتار برخی تماشاگران ابراز ناراحتی کرد.

جوکوویچ در کنفرانس خبری خود پس از بازی به این موضوع پرداخت و گفت: “اکثر مردم برای لذت بردن از تنیس یا حمایت از یک بازیکن یا بازیکن دیگر می آیند. اما آنها فردی هستند. افرادی هستند – گروه ها یا هر چیز دیگری – که دوست دارند هر کاری را که انجام می‌دهی هو می‌کنی. این چیزی است که به نظر من بی‌احترامی است و رک و پوست کنده آن را درک نمی‌کنم. اما این حق آنهاست. آنها بلیط را پرداخت کردند. آنها می‌توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.”

جوکوویچ علیرغم بازی منفی، توانست کنترل بازی را دوباره به دست بگیرد. او پس از دو امتیاز تا باخت ست دوم، برنده تای بریک شد و هدایت مسابقه را بر عهده گرفت و در نهایت با نتایج 7-6 (4)، 7-6 (5)، 6-2 پیروز شد. واکنش پیروزمندانه او به کسب امتیازات حیاتی، نارضایتی بیشتر برخی از اعضای جمعیت را برانگیخت.

جوکوویچ که پیش از این دو بار قهرمان مسابقات آزاد فرانسه شده است، قصد دارد بیست و سومین قهرمانی بزرگ را با رکورد شکسته و به اولین مردی تبدیل شود که در هر چهار تورنمنت گرند اسلم حداقل سه عنوان کسب کرده است. در حالی که او معمولاً ترجیح می دهد در برابر منفی بافی ساکت بماند، معتقد است که گاهی اوقات پاسخ دادن به رفتارهای غیر محترمانه ضروری است.

در سایر دیدارها کارلوس آلکاراز نفر اول، استفانوس سیتسیپاس نایب قهرمان و کارن خاچانوف و لورنزو موستیتی به مرحله بعد راه یافتند. در سمت زنان، آرینا سابالنکا، داریا کاساتکینا، اسلون استفنز، الینا سویتولینا و آناستازیا پاولیوچنکووا در دور چهارم قرار گرفتند. با این حال، جسیکا پگولا، بازیکن شماره 3، شکست غافلگیرکننده‌ای را در ست‌های مستقیم متحمل شد. با پیشرفت مسابقات آزاد فرانسه، ناراحتی‌ها و چالش‌ها همچنان به شکل‌دهی به مسابقات ادامه می‌دهند، با حذف چهار نفر از 10 بازیکن برتر زن.

سوالات متداول

Q1: ملیت نواک جوکوویچ چیست؟
نواک جوکوویچ یک تنیسور حرفه ای صربستانی است. او در حال حاضر رتبه 3 جهان را در انفرادی توسط انجمن حرفه ای تنیس کسب کرده است.

Q2: چند هفته است که نواک جوکوویچ شماره 1 شده است؟
نواک جوکوویچ بیشترین هفته ها را به عنوان شماره 1 جهان سپری کرده است، در مجموع رکورد 387 هفته است و او در 12 سال مختلف در رتبه اول قرار گرفت.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.