نتیجه قرعه کشی Shillong Teer: نتیجه Shillong Teer برای 3 مه 2023: همه چیزهایی که باید بدانید

Shillong Teer، یک بازی قرعه کشی که توسط انجمن ورزشی تیراندازی با کمان Khasi Hills انجام می شود، در ایالت مگالایا بسیار محبوب است. در آن، به نظر می رسد برندگان با تعداد تیرهای پرتاب شده مشخص می شوند.

نتایج دور اول و دوم قرعه کشی شیلونگ تیر را می توانید در meghalayateer.com مشاهده کنید.

افرادی که در تاریخ 18 آوریل بلیت های بازی را خریداری کرده اند، می توانند نتایج را ببینند و در صورت رسیدن به جکپات جشن بگیرند.

حدود ساعت 16 یا 17 هر روز، برندگان دور اول و دوم بازی Shillong Teer بدون شکست اعلام می شوند.

The Shillong Teer یک بازی قانونی است که از دوشنبه تا شنبه و نه یکشنبه ها انجام می شود. این توسط قوانینی که تحت قانون مالیات بر تفریح ​​و شرط بندی مگالایا تنظیم شده است تنظیم می شود. حدود 12 باشگاه تیراندازی با کمان انجمن ورزشی تیراندازی با کمان خاسی هیلز را تشکیل می دهند.

در این بازی بازیکنان باید تعداد تیرهای پرتاب شده توسط 50 کماندار در زمین پولو در شیلونگ را پیش بینی کنند. حداکثر 30 و 20 تیر به ترتیب در دور اول و دوم در هر دو دقیقه پرتاب می شود.

دیگر مسابقاتی که در این ایالت برگزار می شوند، جوای تیر، لادریمبای تیر و خناپارا هستند.

سوالات متداول

Q1: چگونه می توان نتایج Shilong Teer را مشاهده کرد؟
نتایج قرعه کشی Shillong Teer را می توانید در وب سایت رسمی https://www.meghalayateer.com مشاهده کنید.

Q2: چگونه در قرعه کشی Shillong Teer شرکت کنیم؟
برای شرکت در قرعه کشی Shillong Teer، می توانید بلیط هایی را خریداری کنید که قیمت آنها از 1 روپیه تا 100 روپیه است. فروش بلیط ها از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح آغاز می شود. بلیط ها را می توان از حدود 5000 باجه رزرو بلیط در 11 منطقه در مگالایا خریداری کرد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.