نتایج Bypoll کمال نات ، Digvijaya “بزرگترین خائنان” نماینده مجلس را اثبات کرد: Jyotiraditya Scindia

دهلی نو: Jyotiraditya Scindia روز سه شنبه با قدرت دادن به BJP برای پیروزی بزرگ در خیابانهای مادیا پرادش گفت که نتایج نشان می دهد که مردم این ایالت رهبران کنگره کمال نات و Digvijaya Singh را “بزرگترین خائنان” می دانند.

از 28 صندلی مونتاژ در مشاغل مادیا پرادش ، BJP 16 کرسی به دست آورده است و بر اساس آخرین نتایج ، در آخرین نتایج ، در 10.25 بعد از ظهر حداقل سه کرسی دیگر را رهبری می کند ، پس از یک کارزار دسی بل بالا که منعی ندارد – نبرد بین Scindia و همکاران قبلی اش از کنگره منع شد.

Scindia از مردم مادیا پرادش بخاطر سلب اعتماد مجدد خود به BJP در مادیا پرادش تشکر کرد و اظهار داشت که اعتبار آن ابتدا به رهبری “عالی” نخست وزیر نارندرا مودی ، رئیس حزب JP Nadda و وزیر کشور Amit Shah تعلق می گیرد.

اسکیندیا در پاسخ به این سedال که بعد از این پیروزی قاطع دوست دارد به کمال نات و دیگویایا سینگ چه بگوید ، گفت: “من چیزی برای گفتن به آنها ندارم زیرا مردم مادیا پرادش با این حکم چیزهای زیادی به آنها گفته اند.”

“بسیار واضح است که اگر خائنینی در مادیا پرادش وجود داشته باشد ، مردم مادیا پرادش ، آقای Digvijaya Singh و آقای کمال نات ، این دو را بزرگترین خائنان مادیا پرادش می دانند و این در حکمی که مشخص شده کاملاً مشهود است. در این انتخابات شرکت کنید. مردم صحبت کرده اند “، وزیر سابق اتحادیه گفت.

وی در مورد ادعای وزیر ارشد سابق Digvijaya Singh مبنی بر اینکه دستگاه های رای گیری الکترونیکی (EVM) می توانند هک و دستکاری شوند ، گفت که با افرادی که ایمان به دموکراسی ندارند می توان چه کاری انجام داد.

وی گفت: “اگر رأی مردم را نپذیرید ، مردم همچنان شما را كنار خواهند زد و این درسی است كه افرادی مانند آقای دیگویا سینا و كنگره باید از آن یاد بگیرند.”

Scindia همچنین از رهبران ایالتی BJP ، از جمله وزیر ارشد شیوراج سینگ چوهان و رئیس واحد ایالتی VD Sharma استقبال کرد و گفت که همه به عنوان یک واحد واحد برای امکان پذیر ساختن این نتیجه کار می کنند.

وی گفت که اعتبار حاصل از این کار همچنین باید “به طور کامل و کامل” به تک تک کارگران در زمین کار کند که گویی انتخاب خود وی است.

“من برای من افتخار و افتخار محسوب می شوم که در سازمانی کار کنم که به طور متحد با یک هدف واحد کار می کند همانطور که حزب بهارتیا جاناتا این کار را می کند و بنابراین به سازمان و رهبری اعتبار می دهم ، مردم مادیا پرادش در ما آرام گرفتند. ”

انتخابات میان دوره ای پس از استعفا از 22 حزب MLA ، شورشیان وابسته به کنگره ، و در ماه مارس امسال از حزب استعفا داد که منجر به سقوط دولت 15 ماهه کمال نث در مادیا پرادش شد. بعداً ، سه MLA دیگر استعفا دادند و به BJP پیوستند ، در حالی که سه کرسی دیگر به دلیل مرگ MLA های نشسته خالی ماند.