میشیگان علیرغم تقلب ترامپ ، فکر می کند که بایدن باید برنده شود

LANSING: مقامات انتخاباتی میشیگان در روز دوشنبه به تأیید پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در ایالت میدان جنگ نزدیکتر شدند ، و ساعت ها اظهار نظر عمومی در برابر پس زمینه تبلیغات بی سابقه رئیس جمهور دونالد ترامپ برای براندازی نتایج انتخابات انجام دادند.

تلاش های ترامپ برای جلوگیری از به رسمیت شناختن اجتناب ناپذیر و رسمی شکست خود ، با مقاومت فزاینده ای از سوی دادگاه ها و جمهوری خواهان دیگر مواجه شد ، تنها سه هفته مانده به برگزاری جلسه کالج انتخاباتی برای تأیید پیروزی بایدن. بارها و بارها ، چالش های ترامپ و ادعاهای بی اساس توطئه و کلاهبرداری گسترده ، با پیشروی دولت ها در تأیید نتایج خود ، با رد مواجه شده است.

هیئت دولت کانشیایر میشیگان ، که دارای دو جمهوریخواه و دو دموکرات است ، پیشنهاد کرد که انتخابات را تصدیق کند علی رغم فراخوان ترامپ و متحدانش به اعضای حزب جمهوری خواه برای جلوگیری از رأی گیری برای امکان بازرسی آراots در وین ، شهرستان دیترویت ، جایی که ترامپ بدون مدرک ادعا کرده است که قربانی کلاهبرداری شده است.

آرون ون لانگولده ، معاون رئیس جمهوری خواه گفت: “وظیفه امروز هیئت مدیره کاملاً روشن است.” “ما وظیفه داریم این انتخابات را بر اساس این بازده ها تأیید کنیم. این کاملاً واضح است. ما به این بازده ها محدود شده ایم. من نمی خواهم بحث کنم که نیستیم.”

او گفت که می خواهد نظر عمومی را قبل از رای گیری بشنود. با گذشت سه ساعت از جلسه عادی ، صدها نفر منتظر شهادت از راه دور بودند. در بعضی مواقع ، بیش از 30000 نفر جریان مستقیم را تماشا می کردند.

مری الن گورویتس ، وكیل حزب دموكرات ایالتی ، به طراحان حمله گفت كه حمله به نتایج انتخابات “بخشی از یك مبارزات نژادپرستانه است كه توسط رئیس جمهور پیشین ترامپ ، به منظور تحقیر شهرهای این كشور با سیاه و سفید بزرگ ، هدایت می شود. جمعیت ، از جمله دیترویت ، فیلادلفیا و میلواکی. ”

وندی گرونبک ، یکی از ساکنان داگلاس گفت: “گاهی اوقات احساس می شود که مقامات سعی دارند با ایستادن و بازشماری مجدد آرا my من را جلوی من پاره کنند تا زمانی که راهی برای تغییر نتایج پیدا کنند.” “من بیش از 50 سال رای دهنده بوده ام و هرگز مجبور نبوده ام به این فکر کنم که آیا طراحان انتخابات یک انتخابات را تأیید می کنند.”

بایدن رئیس جمهور را با بیش از 330،000 رأی در وین کانتی خرد کرد ، جایی که دو طاغوت محلی GOP که نتایج را تأیید نکردند هفته گذشته پس از تماس توسط ترامپ سعی در تغییر مسیر داشتند. وزیر امور خارجه جوسلین بنسون ، یک دموکرات ، گفته است که ممیزی باید تا پس از صدور گواهینامه در کشور منتظر بماند زیرا فقط در این صورت است که مقامات دسترسی قانونی به اسناد و مدارک مورد نیاز برای انجام چنین بررسی دارند.

دفتر انتخابات میشیگان توصیه کرده است که نتایج 3 نوامبر تأیید شود.

نورم آیزن ، کارشناس قانون اساسی و مشاور سابق کمیته قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده ، گفت که هیچ پایه قانونی دیگری جز تصدیق انتخابات وجود ندارد.

وی گفت: “این وظیفه واضح قانون ایالت است.” آیزن ادعاهای مختلف را به دلیل لزوم تأخیر تأیید کرد ، از جمله نیاز به حسابرسی یا زمان برای تحقیق در حوزه های به اصطلاح “خارج از تعادل”.

آیزن افزود: “دلایلی که آنها برای انجام هر کار دیگری غیر از (تصدیق) پیشرفت کرده اند کاملا جعلی است. آنها هیچ قانونی و حقوقی بر اساس قانون ندارند.”

ترامپ سعی کرده است از طریق دادگاه نتایج انتخابات را نادیده بگیرد ، اما در آنجا هیچ شانسی پیدا نکرد و به شخصه تلاش کرد تا بر قانونگذاران محلی تأثیر بگذارد تا آنها را متقاعد کند که از رای مردم چشم پوشی کنند و انتخاب کنندگان جمهوریخواه را تعیین کنند ، استراتژی ای که آمریکایی ها را به کارشناسان قانون انتخابات گفته اند که در اعتراض در خیابان ها.

برخی از متحدان ترامپ ابراز امیدواری کرده اند که قانونگذاران ایالتی بتوانند در انتخاب منتخبان جمهوری خواه در ایالت هایی که گواهی نمی دهند دخالت کنند ، زیرا رئیس جمهور و وکلای وی ادعاهای بی اساس درباره کلاهبرداری را که بارها در دادگاه های سراسر کشور رد شده است ، مطرح کردند. ترامپ روز جمعه با قانونگذاران عالی حزب جمهوری اسلامی میشیگان در کاخ سفید ملاقات کرد و در آخر هفته توییت کرد: “ما کلاهبرداری گسترده و بی سابقه ای نشان خواهیم داد!”

طبق قوانین میشیگان ، نامزد برنده تمام 16 رای انتخاباتی را ادعا می كند. بایدن با 2.8 واحد درصد برنده شد ، اختلاف بیشتر از سایر ایالت هایی که ترامپ نتایج را مانند جورجیا ، آریزونا ، ویسکانسین و پنسیلوانیا مورد مناقشه قرار می دهد.

اگر جمهوری خواهان هیئت مدیره برای تأخیر در رای گیری یا مخالفت با صدور گواهینامه فشار وارد کنند ، انتظار می رود پرونده قضایی تشکیل شود. کارشناسان حقوقی گفته اند که نقش کارگزاران محدود است و دادگاه ها به آنها دستور می دهند نتایج را تأیید کنند. طبق قوانین ایالت ، این مسئولیت محدود در مورد بررسی تعداد آرا از 83 شهرستان میشیگان و تأیید آنها است. قدرت بررسی حسابرسی و یا رسیدگی به شکایات مربوط به بی نظمی را ندارد.

جان پیریچ ، معاون سابق دادستان کل کشور و کارشناس حقوق انتخابات در دانشگاه ایالتی میشیگان گفت: “آنها نقش بسیار محدود و بسیار وزیری دارند.” “این هیچ ارتباطی با سیاست شما ندارد ، هیچ ارتباطی با بررسی شماره ها و نامزدها و امضای آن ندارد تا گواهینامه های انتخابات صادر شود.”

در پنسیلوانیا ، یک قاضی محافظه کار جمهوری خواه بزرگترین تلاش قانونی مبارزات انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا را با صدور حکمی سخت گیرانه زیر س thatال برد که چرا وی قرار است حق 7 میلیون رأی دهنده را بدون هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای خود و در بهترین حالت یک استدلال حقوقی نادرست از حق رای خارج کند.

متیو بران ، قاضی منطقه ایالات متحده نوشت: “ممکن است انتظار داشته باشد که هنگام جستجوی چنین نتیجه شگفت انگیزی ، یک شاکی کاملاً مسلح به استدلال های قانونی قانع کننده و اثبات واقعی فساد گسترده” بیاید ، به طوری که دادگاه چاره ای جز متوقف کردن دادگاه ندارد. صدور گواهینامه حتی اگر بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار دهد. “این اتفاق نیفتاده است.”

اما وكلا همچنان امیدوارند كه جلوی صدور گواهینامه ایالت را بگیرند و به سرعت به سومین دادگاه تجدیدنظر مدار ایالات متحده در فیلادلفیا متوسل می شوند كه به وكلا دستور می دهد روز دوشنبه گزارش مختصری ارائه دهند اما با شنیدن استدلال های شفاهی موافقت نمی كنند.

این کمپین ، در پرونده های خود ، خواستار بررسی فوری شد تا آنها بتوانند نتایج انتخابات ایالت را قبل از تأیید ماه آینده به چالش بکشند. اگر اینگونه نباشد ، آنها به دنبال ضد عفونی کردن آنها هستند.

و آنها اصرار داشتند که نمی خواهند همه 6.8 میلیون رأی گیری در این ایالت را باطل کنند ، همانطور که هفته گذشته بران براساس استدلال های خود در دادگاه نتیجه گرفت. در عوض ، آنها گفتند که آنها فقط در هفت کشور متمایل به دموکراتها هدف قرار می گیرند و در آنجا با نحوه رسیدگی به آرا-نامه های پستی مشکلی دارند.

آنها در گزارش روز دوشنبه گفتند: “تجدیدنظر خواهان حذف رای های معیوب رای نامه ای هستند كه قریب به اتفاق از بایدن حمایت می كنند و این ممکن است نتیجه انتخابات را برگرداند.”

بایدن با بیش از 80 هزار رأی برنده پنسیلوانیا شد. دعوی دیگر قادر به تغییر یک رأی نیست.

هیئت های انتخابات ایالت پنسیلوانیا روز دوشنبه ، آخرین مهلت ایالتی ، درمورد تایید نتایج انتخابات به وزارت امور خارجه رای گیری کردند. هیئت مدیره در دو شهرستان پرجمعیت در امتداد حزب احزاب تقسیم می شوند و اکثریت دموکرات ها در هر دو مکان برای تأیید صلاحیت رای می دهند. پس از آنکه همه شهرستانها نتایج تأیید شده را برای وزیر امور خارجه کتی بووکوار ارسال کردند ، وی سپس باید آرا for را برای همه نژادها جدول بندی ، محاسبه و رای دهد. قانون او را ملزم می کند که آن وظیفه را به سرعت انجام دهد اما مهلت مشخصی را تعیین نکرده است.

در ویسکانسین ، بازشماری آرا در دو کشور بزرگ لیبرال این ایالت با سرعت کم به چهارمین روز خود رسید ، در حالی که مقامات انتخابات در شهرستان میلواکی از شکایت ناظران ترامپ با چالش های مکرر شکایت داشتند. امید ترامپ برای برگرداندن پیروزی بایدن در آنجا منوط به رد صلاحیت هزاران برگ رای غایب است – از جمله رای حضوری غیابی که یکی از وکلای مبارزات انتخاباتی خود ترامپ در شهرستان دین ریخته است.