مزایای پمپ سمپاش شارژی + راهنمای خرید

چرا شناخت مزایای پمپ سمپاش شارژی مهم است؟

پاور اسپریر یک وسیله کشاورزی و محوطه سازی است که برای پاشش کود روی گیاهان، چمن، خزنده و درختچه ها استفاده می شود. با استفاده از این سمپاش برقی می توانید بهره وری محصول را تا حد زیادی بهبود بخشید. کاربران می توانند از آن برای سم پاشی آفت کش ها، قارچ کش ها، حشره کش ها و غیره و همچنین در مزارع استفاده کنند. تعداد کمی از کاربردهای خلاقانه آن شامل شستشوی اتومبیل، دوچرخه و غیره است.

 مزایای پمپ سمپاش شارژی برای کشاورزی در:

1. اسپری فورچون پاور – معمولاً با موتورهای بنزینی 2 زمانه کار می کند. سمپاش از مواد برنجی ساخته شده است. برای استفاده در سمت چپ و راست مناسب است. سمپاش فورچون پاور ساختار محکمی دارد و نیاز به نگهداری کمتری دارد. به دلیل استحکام بالای خود شناخته شده است. مخزن این سمپاش دارای فیلتری بر روی سوراخ پرکننده است و از انسداد آن جلوگیری می کند.

https://shakeribigshop.com/product-tag/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%85%d9%be-%d8%b3%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%db%8c/

اسپری پاور فورچون

2. سمپاش کوله پشتی با باتری Ibell – همراه با باتری، شارژر و میله پاشش می باشد. این اسپری پاور آی بیل یک دستگاه تمام اتوماتیک باتری دار برای پاشش آب، مواد شیمیایی، سموم دفع آفات و غیره می باشد و برای مصارف خانگی و مزرعه ای مناسب است. همراه با باتری های استند بای است که با استفاده از شارژر خارجی قابل شارژ هستند. برخی از کاربردهای معمول آن عبارتند از سمپاشی روی محصولات زراعی، باغ های چای، فضاهای تجاری و غیره.

سمپاش کوله پشتی با باتری Ibell

3. در مزایای پمپ سمپاش شارژی می توان گفت سمپاش باتری کوله پشتی e-AgroCare – برای سمپاشی حشره کش ها، آفت کش ها، قارچ کش ها، کودها و علف کش ها مناسب است. معمولاً از بدنه پلاستیکی سخت و شفاف ساخته شده است. این سمپاش دارای طراحی دهانه باز است که امکان پر شدن آسان و ریختن کمتر را فراهم می کند. سمپاش باتری e-AgroCare را می توان برای کاربردهای مختلف مانند کشاورزی، باغبانی، نوغانداری، جنگلداری، باغ و غیره استفاده کرد.

سمپاش باتری e-AgroCare Knapsack

4. سمپاش برقی کوله پشتی Kisankraft – به دلیل عملکرد بالا و دوام بالا شناخته شده است. معمولاً از موتورهای بنزینی 2 زمانه استفاده می کند. برای محصولاتی مانند چای، قهوه، باغات و غیره قابل استفاده است. سمپاش برقی KisanKraft دارای اندازه و طراحی ارگونومیک است که استفاده از آن را راحت می کند. به طور عمده برای محصولاتی مانند پنبه، برنج و انواع میوه ها و سبزیجات کاربرد دارد. سمپاش دارای یک پمپ پیستونی فشار بالا برای رسیدن به فشار هوای مناسب در سمپاش است.

سمپاش برقی کوله پشتی کیسان کرافت

5. سمپاش برقی کوله پشتی نپتون – برند نپتون برای سمپاش های برق با کیفیت بالا شناخته شده است. در مزایای پمپ سمپاش شارژی می توان گفت بیشتر از مواد پلاستیکی مرغوب ساخته شده است. به دلیل فناوری پیشرفته داخلی می تواند در برابر حرارت و دمای بالا مقاومت کند. دارای فن های آلومینیومی برای حفظ فشار ثابت در داخل دستگاه است. دارای کفی محکم برای ثابت نگه داشتن دستگاه. این سمپاش برقی کوله پشتی یک دستگاه سبک وزن است که دارای یک سیستم پشتی راحت است.

پاور سمپاش کوله پشتی نپتون کشاورزی

6. سمپاش برق فوجیاکا – سمپاش برق فوجیاکا برای سمپاشی حجم زیادی از مواد شیمیایی یا کود برای عملیات کشاورزی مناسب است. دارای یک شلنگ بلند است تا کاربر بتواند در حین سمپاشی به مسافت بیشتری برسد. در باغ های انبه ترجیح داده می شود. نظافت سوله کارخانه و شستشوی ماشین نیز. دارای یک سیستم جرقه زنی کنترل شده با ترانزیستور با استارت آلومینیومی آسان پس زدن. همچنین سمپاش دارای سیستم همزن خودکار مداوم است که عملکرد آن را بهبود می بخشد.

اسپری برق فوجیاکا

7. سمپاش قدرتمند Crown super plus 4 stroke – در مزایای پمپ سمپاش شارژی می توان گفت این سمپاش برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است. تقریباً با تمام کودهای مایع، کشنده علف های هرز، آفت کش ها، حشره کش ها، میکروب کش ها و غیره سازگار است. همراه با لوله شلنگ بلند و سنگین با تسمه نایلونی و تنظیم کننده سرعت. تعداد کمی از انواع متداول آن شامل انواع کم فشار، فشار بالا، حامل هوایی و مه پاش می شود. سمپاش Crown super plus بر روی موتور برنجی با دوام با کفی محکم کار می کند. دارای یک تفنگ با دسته بالا که قابل تنظیم است.

8. مزایای پمپ سمپاش شارژی این است که سمپاش برقی 4 زمانه BKR هوندا – سمپاش برقی 4 زمانه برای کاربردهای فشار بالا استفاده می شود که با موتور بنزینی 4 زمانه هوا خنک اجباری عرضه می شود. دارای پمپ فلزی برنجی است. سمپاش بر روی دستگاهی کار می کند که دارای استارت آسان پس زدن است که به مصرف سوخت کمتری نیاز دارد. استفاده و تمیز کردن این سمپاش بدون دردسر است. این موتور دارای شیب 360 درجه است که آن را برای کار در همه جهات مناسب می کند. این یک دستگاه محکم است که می تواند حتی در شرایط سخت کاری نیز مقاومت کند. سمپاش BKR هوندا بر روی یک موتور براش کاتر متصل به یک تیغه تیز کار می کند.

9. سمپاش پرتابل فارمبوی کیسان کرافت – سمپاش پرتابل فارمبوی برای سمپاشی آب و آفت کش ها استفاده می شود. از مزایای پمپ سمپاش شارژی می توان گفت مواد بدون حلال و مقاوم در برابر مواد شیمیایی ساخته شده است. این برای محصولات پنبه، غلات، میوه ها، سبزیجات و غیره مناسب است. کار با آن آسان و کار با آن ساده است. همچنین وزن دستگاه نیز سبک است. سمپاش قابل حمل با یک موتور 2 زمانه و یک دکمه اضطراری ارائه می شود. برای غلبه بر مشکل اتصال کوتاه یا گرمای بیش از حد است. موتور با مواد برنجی پوشانده شده است تا اثر خنک کنندگی ایجاد کند و از مشکل زنگ زدگی جلوگیری کند.