ماماتا بانرجی: ماماتا در پاسخ به خواسته های BJP تصمیم می گیرد: Dilip Ghosh

کلکته: دلیپ غوش ، رئیس واحد بنگال غربی BJP روز پنجشنبه ادعا کرد که تصمیمات اخیر دولت ماماتا بانرجی در واقع واکنش به خواسته ها و تحریکات مختلف حزب زعفران است.

اعلام ادعای کمک هزینه عزیمت (DA) برای کارمندان دولت ایالتی و افتتاح پل Majherhat در جاده شریانی در کلکته که توسط Banerjee در طول روز انجام شد ، به دنبال خواسته های BJP بود.

وی از بروشور “برجام و شیوه های فسادآمیز” رژیم TMC رونمایی کرد و گفت که به عنوان بخشی از برنامه “Aar noy anyay” (دیگر هیچ بی عدالتی) حزب زعفران ، به خانوارهای سراسر ایالت توزیع خواهد شد.

انتخابات مجمع در آوریل تا مه سال آینده در این ایالت برگزار می شود.

رهبر BJP به خبرنگاران گفت: “دولت TMC در حال حاضر در پاسخ به خواسته ها و تحریکات ما تصمیم می گیرد.”

وی ادعا كرد: “رئیس وزیر یك روز پس از آنكه موضوع تأخیر در اجرای توصیه های كمسیون ششم پرداخت را برای آنها مطرح كردم ، كارمندان دولت ایالتی را اعلام كرد. .

غوش ادعا کرد که با وجود اتمام کار ، پل در جاده بندرگاه الماس شریانی افتتاح نشده است زیرا بانرجی می خواست آن را “یک شیرین کاری انتخاباتی” کند ، اما به دنبال تحریک کارگران BJP مجبور شد برنامه را از قبل آماده کند.

وی ادعا کرد که در طول تصدی خود به عنوان وزیر راه آهن ، بنرجی فقط سنگ بنای پروژه هایی را گذاشته است که مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی گفت: “اما ما درگیر چنین مانع های انتخاباتی نمی شویم ، دولت مركزی همیشه برای برآوردن نیازهای مردم پیش می رود.”

رهبر BJP به عنوان “تبلیغات تبلیغاتی ارزان” اعلام کرد وزیر ارشد در مورد ارائه زبانه به دانش آموزان متوسطه 9.5 لک.

وی ادعا کرد که BJP تجمع های کشاورزان را حداقل در 250 از مجموع 295 حوزه انتخابیه مجمع در ایالت برگزار کرده است که شامل 25 کشاورز لاکچری است.

غوش در پاسخ به س questionال گفت: TMC چند صد نماینده دارد كه از كشاورزان با قیمت بسیار پایین تولید می كنند و آن را به قیمت خرده فروشی به خرده فروشان می فروشند و فقط آنها در یك گردهمایی سازمان یافته توسط آن شركت كرده اند.

وی ادعا کرد که کشاورزان دیگر با بانرجی نیستند زیرا وی آنها را از طرح Kisan Samman Nidhi که به نفع 16 کشاورز کرور در سایر مناطق کشور بود محروم کرد.

تحت مرکز Pradhan Mantri Kisan Samman Nidhi Yojana ، که در دسامبر 2018 راه اندازی شد ، دولت مرکزی سالانه 6000 روپیه در سه قسمت مساوی در اختیار کشاورزان قرار می دهد.