قوانین مزرعه: مان کی باات: نخست وزیر مودی می گوید: قوانین جدید مزرعه کاهش مشکلات کشاورزان را در مدت کوتاهی آغاز کرده است.

دهلی نو: در میان اعتراضات مداوم بخشی از کشاورزان به قوانین جدید مزرعه ، نخست وزیر نارندرا مودی روز یکشنبه اظهار داشت که این اصلاحات کشاورزی نه تنها دهقانان را از بندهای مختلف رها کرده بلکه به آنها حقوق و فرصت های جدیدی نیز اعطا کرده است. مودی خطاب به برنامه ماهانه رادیویی مان کی باات گفت که اصلاحات اخیر کشاورزی در کوتاه مدت مشکلات کشاورزان را آغاز کرده است زیرا او مثال کشاورز ماهاراشترا را آورده است که از مفاد قوانین جدید برای گرفتن پول وعده داده شده استفاده کرده است. توسط یک تاجر به او

وی گفت: “از سنین گذشته ، این خواسته های کشاورزان که در یک زمان یا زمان دیگر همه احزاب سیاسی به آنها قول داده بودند ، اکنون برآورده شده است. پس از مشورت های عمیق ، مجلس اخیراً قوانین اصلاح مزرعه را تصویب کرد.”

وی گفت: “این اصلاحات نه تنها کشاورزان را از بندهای مختلف رها کرده بلکه به آنها حقوق و فرصت های جدیدی نیز داده است. در این مدت کوتاه ، این حقوق باعث کاهش مشکلات کشاورزان شده است.”

سخنان وی در حالی بیان می شود که هزاران کشاورز ، عمدتا از پنجاب ، در نقاط مرزی دهلی پاشنه خود را کنده اند و صدها نفر در زمین بوراری این شهر تجمع کرده اند و در عزم خود برای برگزاری اعتراضات علیه قوانین جدید مزرعه متحد شده اند.

مودی در پخش رادیویی خود به موضوعات مختلف دیگری از جمله بت الهه آناپورنا که در سال 1913 از واراناسی دزدیده شد و از کانادا به هندوستان بازگردانده شد ، پرداخت و تأکید کرد که م institutionsسسات آموزشی باید از نقاط قوت و استعداد فارغ التحصیلان خود استفاده کنند.

مودی با یادآوری گورو ناناک دیو که سالگرد تولد او روز دوشنبه است ، آرمانهای اصیل خود را ستود و اضافه کرد که وی خود را به دلیل مشارکت در کارهای مختلف مربوط به گوروها و گورودواراهای سیک خوش شانس می دانست.

وی همچنین افتتاح راهرو کارتارپور صاحب را در نوامبر سال گذشته به عنوان تاریخی تقدیر کرد.

مودی در سخنان خود همچنین در مورد یک گورودوارا در کوتچ صحبت کرد که بسیار مقدس و خاص به حساب می آید.

او در پخش ، کار دکتر سلیم علی ، پرنده شناس و طبیعت شناس هندی را به خاطر آورد.

مودی گفت: “بسیاری از باشگاه ها و جوامع علاقه زیادی به تماشای پرندگان دارند. امیدوارم همه شما اطلاعات بیشتری در مورد آنها پیدا کنید.”

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ هند در سراسر جهان در حال محبوبیت است.

مودی گفت: “یكی از این تلاشها توسط Jonas Masetti است ، كه در برزیل مستقر است و Vedanta و همچنین Gita را در بین مردم آنجا محبوب می كند. او از فناوری به طور م ethثر برای محبوبیت فرهنگ و اخلاق ما استفاده می كند.”

نخست وزیر همچنین از گوراو شارما ، نماینده مجلس همیلتون وست ، نیوزیلند ، به دلیل سوگند دادن به دفتر خود به زبان سانسکریت ، ستایش کرد.