قوانین جدید مزرعه بخش تغذیه را تقویت می کند: مدیران صنایع

مدیران صنایع گفتند که قوانین جدید مزرعه برای تقویت بخش تغذیه کشور بسیار کمک می کند.

آنها گفتند كه هند فقط 2-3٪ از بازارهای جهانی 400 میلیارد دلاری در مقایسه با 14٪ چین به دلیل فقدان دستورالعمل ها و پروتكل های استاندارد سهم دارد ، حتی اگر دارای منابع مانند گل همیشه بهار ، زردچوبه ، زنجبیل ، فلفل قرمز و فلفل قرمز ، که از آن داروها ساخته می شود.

سانجایا ماریوالا ، رئیس انجمن تولیدکنندگان گیاهان دارویی و گیاهی هند ، به ET گفت: “هدف این لایحه های مزرعه تقویت FPO (سازمان های تولیدکننده کشاورز) ، سازماندهی بیشتر این بخش ، استفاده از فناوری و استفاده از آن در سطح زمین است. و تشویق به حفظ تنوع زیستی به صنعت تغذیه کمک می کند که سالانه با سطح 15 درصد در سطح جهانی رشد می کند. ”

تغییر سریع سبک زندگی ، با آگاهی بیشتر مردم در مورد تغذیه خود ، افزایش اولویت برای مراقبت های پیشگیرانه و هزینه های شیب دار بستری در بیمارستان منجر به رشد تقاضا برای محصولات مواد مغذی شده است.

صنعت تغذیه دریایی دارای سه دسته مجزا است – مواد اولیه ، مواد اولیه و فرمولاسیون. به طور سنتی ، مواد خام بر قدرت هند در بازار مواد مغذی غالب بودند. با این حال ، به تدریج بخشهای تشکیل دهنده و فرمولاسیون نیز در حال رشد هستند ، بنابراین پتانسیل رشد قوی در بازار داخلی و همچنین صادرات قوی را ایجاد می کنند.

با توجه به مزایای طبیعی این کشور از جمله شرایط آب و هوایی ، کیفیت خاک و تمرکز کشاورزی ، هند دارای پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به قطب جهانی تأمین مواد اولیه و مواد اولیه است.

ماریوالا ، رئیس اجرایی در OmniActive گفت: “با این حال ، محدودیت های خاصی مانند مغایرت با مقررات ، عدم تمرکز صنعت و دولت ، و مالیات غیر مساعد و محیط تحقیق و توسعه مانع این بخش می شود ، در نتیجه کشورهای رقابتی مانند چین پیش قدم می شوند.” فناوری های بهداشتی

بسیاری از گیاهان و گیاهان و گل های طبیعی وجود دارد که سرشار از خواص دارویی هستند. هند تأمین کننده مهمی کورکومین از زردچوبه ، زنجبیل ، فلفل قرمز یا فلفل قرمز از فلفل سیاه و فلفل قرمز است. این تامین کننده غالب چنین مواد گیاهی است و در میان سه تولید کننده برتر در جهان قرار دارد.

ماریوالا گفت: “گسترش گزینه های فروش به استقرار محکم تر مدل FPO کمک می کند و به FPO اجازه می دهد افق دید خود را گسترش دهند که در نهایت به نفع کشاورزان خواهد بود و این بخش را به سمت سازماندهی بیشتر سوق می دهد.”

قوانین جدید مزرعه به کشاورزان این امکان را می دهد تا برای تولید قرارداد با تولیدکنندگان محصولات مغذی دریایی همکاری کنند. آنها همچنین امکان ردیابی کامل محصولات را فراهم می کنند و راه را برای افزایش سهم هند در بازارهای بین المللی هموار می کنند.

ماریوالا گفت ، با افزایش كشاورزی قراردادی ، تولیدكنندگان با تمام پیشرفت های فن آوری از كشاورزان حمایت می كنند و این امر باعث ایجاد وضعیت برنده در سراسر زنجیره ارزش می شود. وی گفت: “در سطح گسترده تر ، این یک محرک عالی برای کارآفرینان و شرکت های نوپا در زمینه فناوری کشاورزی نیز خواهد بود.”