عدم فشار بر آژانس های تحقیق در مورد پرونده قاچاق طلا در کرالا: وزیر اتحادیه مورالیداران

کویمباتوره: هیچ فشاری از طرف مرکز بر آژانس های تحقیق در مورد قاچاق طلای کرالا برای گرفتن اظهارات متهم علیه وزیر ارشد پینارایی ویجیان وجود نداشت ، وزیر امور خارجه اتحادیه امور خارجه مورالیداران روز دوشنبه در اینجا گفت. مورالیداران ، رهبر BJP از کرالا ، به خبرنگاران در اینجا گفت: “هیچ نوع فشاری بر سازمانهای تحقیق ، اعم از اداره اجرای قانون یا آژانس تحقیقات ملی (NIA) وجود ندارد. آژانسها به طور مستقل در حال کار و تحقیق هستند.”

وی در حال پاسخ به سوالی در یک کلیپ صوتی بود که در آن متهم سوآپنا سورش ، که اکنون در بازداشت قضایی است ، ادعا می کند که آژانس های تحقیق در تلاشند وی را مجبور به ارائه بیانیه علیه ویجایان کنند. NIA ، ED و گمرک با استفاده از کانال دیپلماتیک ادعا شده توسط سورش و دیگران ، کاوش های جداگانه ای را برای قاچاق طلا از طریق فرودگاه Thiruvananthapuram انجام می دادند.

پس از درخواست ED از زندان DGP ، پلیس کرالا دستور تحقیق در مورد کلیپ صوتی را صادر کرده است.

وزیر امور خارجه اتحادیه در مورد مخالفت با قوانین بحث برانگیز مزرعه مرکزی از طرف كنگره گفت كه این امر به نفع كشاورزی است كه برای دریافت قیمت های اجرت المثل برای محصولات خود رنج می بردند.

وی گفت: آنها می توانند قیمت ها را تعیین كنند و در هر جایی بفروشند.

مورالیدان با حمله به راهول گاندی بدون نام بردن از وی ، گفت كه یكی از رهبران كنگره كه نماینده وایاناد در كرالا است باید واقعیت زراعت در این ایالت را بداند و به كارگران حزب اطلاع دهد كه هیچ محدودیتی در فروش محصولات كشاورزی وجود ندارد و شك و تردیدهای آنها را برطرف كند.

وی در پاسخ به س anotherال دیگری در مورد قانون اصلاح قانون پلیس کرالا ، که دولت ایالت روز دوشنبه آن را متوقف کرد ، وی گفت که این یک عمل مبهم است و در صورت اجرای آن مخالف آزادی بیان و رسانه است.