طوفان Nivar باعث فرود می شود ، و به طوفان شدید سیکلونیک تبدیل می شود

چنای: طوفان شدید شدید طوفانی Nivar در ساعات اولیه روز پنجشنبه در نزدیکی Puducherry فرود آمد و باران های شدید را به قلمرو اتحادیه و همسایگان تامیل نادو وارد کرد ، مقامات اداره هواشناسی هند (IMD) گفتند.

IMD گفت: Nivar پس از عبور از ساحل در نزدیکی Puducherry به یک طوفان شدید سیکلونیک ضعیف شد.

هیچ گزارشی از تلفات جانی ناشی از طوفان ریشه کن درختان گزارش نشده است. وزیر درآمد ایالتی RB Udhayakumar گفت ، حوادث ریزش دیوار از برخی مناطق تامیل نادو گزارش شده است.

پیش از این ، IMD گفته بود که Nivar با سرعت باد 120-130 کیلومتر در ساعت از ساحل نزدیک پودوچری عبور خواهد کرد و تا 145 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. فرود نیوار اواخر چهارشنبه شب آغاز شد.

“IMD” در توئیتی گفت: “طوفان شدید شدید طوفانی NIVAR: این مرکز بر فراز لند واقع شده است. در طی 2330 از 25 نوامبر-0230 IST از 26 نوامبر از ساحل Puducherry عبور کرده است.”

در توئیت دیگری آمده است: “طوفان شدید شدید طوفانی NIVAR: به طوفانی شدید سیکلونیک تبدیل می شود.”

معاون مدیرکل هواشناسی ، چنای ، S Balachandran گفت که احتمال دارد بارندگی در تامیل نادو ادامه یابد.

وی گفت: “طوفان در حال حاضر در داخل منطقه زمین قرار دارد. با این حال ، بارش باران و وزش باد شدید نیز وجود خواهد داشت.”

وی گفت ، در شش ساعت آینده طوفان شدید سیکلونیک بیشتر ضعیف خواهد شد.

Udhayakumar گفت: هیچ گزارشی از خسارات جانی یا خسارت محصولات کشاورزی گزارش نشده است.

وی گفت: “به دلیل بارندگی ها تلفات جانی وجود ندارد. مردم همکاری کاملی با ما کرده اند.”

وی گفت که حوادث ریزش دیوار از چند مکان گزارش شده است.

وی گفت: “این آرامش است که هیچ اتفاق ناخوشایندی رخ نداده و تضعیف سیکلون خبر خوبی است.”

وزیر گفت که حدود 2.5 میلیون نفر در چارچوب اقدامات ایمنی در پناهگاههای طوفان در تامیل نادو اسکان داده شدند.

اودیاکومار به خبرنگاران گفت ، با توجه به ورودی های دریافت شده تاکنون ، محصولات زراعی و نخلستانی در این ایالت ایمن هستند.

با این حال ، وضعیت بررسی می شود و براساس نتیجه آن ، پرداخت بیمه و خسارت به کشاورزان ، در صورت وجود ، توسط وزیر ارشد K Palaniswami اعلام می شود ،

Cuddalore در تامیل نادو بیشترین میزان بارندگی را با 24.6 سانتی متر ثبت کرد و پس از آن 23.7 سانتی متر از Puducherry از 8.30 بعد از ظهر چهارشنبه تا 2.30 بامداد روز پنجشنبه قرار گرفت.

ناگاپاتینام در همین مدت 6.3 سانتی متر ، Karaikal 8.6 سانتی متر و Chennai 8.9 سانتی متر بارندگی را ثبت کرد.

در همین حال ، مقامات درآمد ، مدنی و پلیس انگشتان پای خود را برای هماهنگی و از بین بردن درختان ریشه دار شده با استفاده از تجهیزات سنگین موتور و لودرهای بولدوزر بر عهده داشتند.

طبق برآوردهای اولیه ، بیش از 150 درخت فقط در تامیل نادو ریشه کن شدند.

با شروع طوفان از ساحل ، بارندگی در اینجا برای مدت کوتاهی متوقف شد. در بعضی از مناطق نزدیک به شهر و خط ساحلی حومه با وزش باد شدید بازگشت.

جاده های نزدیک به ساحل مارینا ، در نزدیکی شریانی کمارج سالای ، دچار آبگرفتگی شد و ورقه های آب به نزدیک جاده اصلی رسید که ماهیگیران این شهر قایق های خود را به طور ایمن به آنجا بسته بودند.

در حالی که باران ها ممالاپورام را در نزدیکی اینجا می گرفت ، میمون ها به زیر طاق های تزئینی و غار مانند پناه می بردند که پر از تصاویر خدایان تراشیده شده در سنگ در معبد باستانی سری استالاسایانا بود.