طرفداران Dream Girl 2: Dream Girl 2: طرفداران انتظار دارند چهره پوجا در ویدیوی تبلیغاتی عید آینده آشکار شود.

دنباله فیلم سوپرهیت بالیوود آیوشمان خورانا، «دختر رویایی»، هیجان بی‌نظیری را در میان طرفدارانش ایجاد کرده است که بی‌صبرانه منتظر اکران آن هستند. سر و صدای فیلم در حال قوی تر شدن است و شایعات مربوط به یک ویدیوی تبلیغاتی که قرار است در عید پخش شود، تقویت شده است.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن همه وجود دارد این است که آیا شخصیت پوجا که توسط آیوشمان خورانا به تصویر کشیده شده است، سرانجام چهره خود را در این ویدیو آشکار می‌کند یا خیر. پوجا، با توانایی‌های فوق‌العاده‌ای که در تقلید صدا دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و بینندگان مشتاقانه منتظر هستند تا نگاهی اجمالی به شخص پشت صدا داشته باشند.

جدای از سوال فاش شدن چهره پوجا، طرفداران “دختر رویایی 2” نیز کنجکاو هستند که سوپراستار بعدی بالیوود چه کسی باشد که پوجا را صدا کند. در دو ویدیوی قبلی، پوجا تماس‌هایی از Pathaan در روز ولنتاین و Rockstar در Holi دریافت کرد و طرفداران را متعجب کرد که چه کسی در صف بعدی خواهد بود. با نزدیک شدن به جشن های عید، گمانه زنی ها در حال افزایش است و برخی از طرفداران امیدوارند که این جشن کسی جز خود بایجان نباشد.

Dream Girl 2 به تهیه کنندگی Ektaa R Kapoor و Shobha Kapoor و کارگردانی Raaj Shaandilyaa یکی از مورد انتظارترین فیلم های بالیوود سال است. هر روز که می گذرد، هیجان پیرامون فیلم بیشتر می شود. طرفداران مشتاقانه منتظرند تا بفهمند که آیا پوجا بالاخره چهره خود را آشکار می کند و سوپراستار بعدی که او را صدا می کند چه کسی خواهد بود. پاسخ به این سؤالات در روز عید آشکار می شود و به انتظارات از قبل افزایش یافته می افزاید.

Dream Girl 2 برای اکران در تاریخ 7 جولای 2023 برنامه ریزی شده است.

سوالات متداول

مجموعه ناخالص دختر رویایی چه بود؟
پاسخ: کلکسیون ناخالص جهانی Dream Girl تقریباً 200 کرور بود.

کارگردان دختر رویایی ۲ کیست؟
پاسخ: Raaj Shaandilyaa کارگردان Dream Girl 2 است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.