شما تاریخ جدیدی ایجاد کرده اید: Diljit Dosanjh به کشاورزان معترض در مرز دهلی

دهلی نو: بازیگر خواننده پنجابی ، Diljit Dosanjh روز شنبه از سایت اعتراض کشاورزان در مرز سینگو (دهلی-هاریانا) بازدید کرد.

وی خطاب به کشاورزانی که در اعتراض به قوانین مزرعه در مرز جمع شده بودند ، گفت: “با کلاه بر سر همه شما کشاورزان ، تاریخ جدیدی ایجاد کرده اید. این تاریخ برای نسل های آینده روایت می شود. مسائل کشاورزان نباید توسط کسی منحرف شود. ”

وی اضافه کرد: “ما فقط یک درخواست از مرکز داریم … لطفاً خواسته های کشاورزان ما را برآورده کنید. همه در اینجا با آرامش نشسته اند و کل کشور با کشاورزان است. این تحریک درباره کشاورزان است. همه چیز در توییتر پیچ خورده است اما حقیقت این است که کشاورزان به طور مسالمت آمیز اعتراض می کنند ، هیچ کس در مورد خونریزی در اینجا صحبت نمی کند “، دوسانجان گفت.

دوسانجان در مورد اعتراضات کشاورزان بسیار جدی صحبت کرده و پیوسته از طریق شبکه های اجتماعی به پیروان خود در مورد اعتراضات خبر می دهد. به غیر از دوسانجان ، بازیگران و خوانندگان دیگری نیز از اعتراضات کشاورزان از جمله آمی ویرک ، هیمانشی خورانا و جاسی گیل حمایت کرده اند.

دور پنجم گفتگوها بین رهبران گروه های کشاورزان و وزرای دولت مرکزی روز شنبه در ویگیان بهوان آغاز شد تا بن بست بر سر قوانین جدید مزرعه خاتمه یابد. پاسخ کتبی صورتجلسه آخرین جلسه پس از درخواست نمایندگان کشاورزان از دولت برای ارسال مکتوب پاسخ مکتوب به کشاورزان داده شد.

کشاورزان گفتند که آنها به راه حل / تعهد نیاز دارند. آنها گفتند که بحث بیشتری نمی خواهند و می خواهند بدانند که دولت در مورد تقاضای کشاورزان چه تصمیمی گرفته است.

در سوم دسامبر ، کشاورزان دور چهارم گفتگوها را با مرکز برگزار کردند و گفتند که دولت در مورد ایجاد برخی اصلاحات در قوانین مزرعه صحبت کرده است. در دور چهارم این نشست ، رهبران کشاورزان به دولت پیشنهاد کردند که جلسه ویژه ای در پارلمان برگزار کند و خواستار لغو سه قانون مزرعه شد.

در همین حال ، کشاورزان معترض در تاریخ 8 دسامبر تعطیل در سراسر کشور را اعلام کرده اند.

کشاورزان نسبت به قانون تجارت و تجارت تولیدکنندگان (ترویج و تسهیل) ، 2020 ، توافق نامه کشاورزان (توانمند سازی و حمایت) در مورد تضمین قیمت و خدمات خدمات مزرعه ، 2020 و قانون کالاهای اساسی (اصلاحیه) ، 2020 اعتراض دارند.