سلمان: سلمان خان فاش می‌کند که قبل از مرگش در مورد توطئه Tere Naam 2 با Satish Kaushik صحبت کرده است.

قبل از اکران جدیدترین فیلمش “Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan”، وقتی از سلمان خان در مورد فیلم سال 2003 خود، “Tere Naam” در جریان تعامل رسانه ای اخیر پرسیده شد، او به یاد آورد که چگونه 20 سال پیش Satish Kaushik یک فیلم ارائه کرده بود. ایده خطی برای فیلم که سلمان آن را جذاب می دانست. او همچنین اشاره کرد که قبل از فوت ساتیش کاوشیک، آنها درباره ساخت دنباله ای برای تره نام با هم صحبت کرده بودند.

سلمان خان در مورد پتانسیل Tere Naam 2 با Satish Kaushik، بازیگر و فیلمساز فقید صحبت کرد و آنها 20 سال بعد روی یک طرح داستانی برای مجموعه فیلم کار کردند. اگرچه کاوشیک قصد داشت کار روی فیلمنامه را شروع کند، اما ادامه آن هرگز ساخته نشد. با این حال، سلمان خان احتمال ساخت Tere Naam 2 در آینده را رد نکرده است.

سلمان خان همچنین فاش کرد که ساتیش کاوشیک فیلمبرداری «Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan» و همچنین فیلم Arbaaz Khan را به پایان رسانده و روی پروژه ای زیر نظر سلمان کار می کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که قرار بود ساتیش کاوشیک نیز این پروژه را کارگردانی کند. با این حال، کاوشیک در ماه مارس در سن 66 سالگی درگذشت.

Satish Kaushik کارگردانی Tere Naam، یک درام عاشقانه با حضور سلمان در نقش Radhe و Bhumika Chawla به عنوان بازیگر زن بود که بازسازی فیلم تامیلی Sethu بود. اکنون پس از 20 سال، سلمان و بومیکا برای فیلم آینده Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan دوباره گرد هم می آیند و یک لحظه کامل را رقم می زنند.

ماه گذشته، مرگ ناگهانی Satish Kaushik تأثیر عمیقی بر صنعت سرگرمی گذاشت. سلمان خان در شبکه های اجتماعی به کاوشیک ادای احترام کرد و عشق و احترام خود را به این بازیگر-فیلمساز فقید ابراز کرد. سلمان خان نیز برای روح کوشیک آرزوی آرامش کرد و به خانواده و عزیزان کوشیک تسلیت گفت.

سوالات متداول:

Q1: Satish Kaushik چگونه درگذشت؟
ساتیش کاوشیک بر اثر سکته قلبی که هنگام رفتن به بیمارستانی در گوروگرام در ساعات اولیه 9 مارس تجربه کرد درگذشت.

س 2: سلمان خان چند سال دارد؟
57 ساله

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.