زمان برای آوردن تجربه صفحه به جستجوی Google

در ماه مه گذشته ، ما اعلام کردیم که سیگنال های تجربه صفحه در رتبه بندی جستجوی Google قرار می گیرند. این سیگنال ها نحوه درک کاربران از تجربه تعامل با یک صفحه وب و کمک به کار مداوم ما را برای اطمینان از اینکه افراد مفیدترین و لذت بخشترین تجربیات را از وب می گیرند ، اندازه گیری می کنند. در چند ماه گذشته ، ما شاهد افزایش 70 درصدی متوسط ​​تعداد کاربران درگیر با Lighthouse و Page Speed ​​Insights بوده ایم و بسیاری از دارندگان سایت با استفاده از گزارش Core Web Vital های Search Console گزارش می دهند تا فرصت ها را بهبود بخشند.


امروز ما اعلام کرده ایم که سیگنال های تجربه صفحه در رتبه بندی در ماه مه 2021 منتشر خواهد شد. سیگنال های جدید صفحه تجربه ، Core Web Vital ها را با سیگنال های جستجوی موجود ما از جمله دوستی برای موبایل ، مرور ایمن ، امنیت HTTPS و دستورالعمل های میانجی مزاحم ترکیب می کنند. .

نموداری از اجزای سیگنال جستجو برای تجربه صفحه.

تغییر محتوای غیر AMP برای واجد شرایط بودن برای نمایش در ویژگی Top Stories موبایل در جستجو نیز در ماه مه 2021 آغاز خواهد شد. هر صفحه ای که با خط مشی های محتوای Google News مطابقت داشته باشد ، واجد شرایط است و ما صفحاتی را که دارای تجربه صفحه عالی هستند اولویت بندی خواهیم کرد ، با استفاده از AMP یا هر فناوری وب دیگر ، همانطور که نتایج را درجه بندی می کنیم.

علاوه بر به روزرسانی های زمانی که در بالا توضیح داده شد ، ما قصد داریم یک شاخص بصری را که صفحات نتایج جستجو را که دارای صفحه فوق العاده هستند برجسته کند ، آزمایش کنیم.

راهی جدید برای برجسته کردن تجربیات عالی در جستجوی Google

ما معتقدیم که ارائه اطلاعات در مورد کیفیت تجربه یک صفحه وب می تواند برای کاربران در انتخاب نتیجه جستجو که می خواهند بازدید کنند مفید باشد. بر اساس نتایج ، قطعه یا پیش نمایش تصویر کمک می کند تا زمینه موضوعی برای کاربران فراهم شود تا بدانند یک صفحه چه اطلاعاتی می تواند ارائه دهد. شاخص های بصری مربوط به نتایج روش دیگری برای انجام همین کار است و ما در حال کار بر روی یکی از این صفحات هستیم که صفحاتی را مشخص می کند که تمام معیارهای تجربه صفحه را داشته باشند. ما قصد داریم این آزمایش را به زودی انجام دهیم و اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد ، در ماه مه 2021 آغاز می شود و جزئیات بیشتری در مورد پیشرفت این مورد در ماه های آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.

ناشران برای بهبود تجربه صفحه به ابزار نیاز دارند

برای آماده شدن برای این تغییرات ، ما ابزارهای مختلفی را منتشر کرده ایم که ناشران می توانند با استفاده از آنها تجربه صفحه خود را بهبود بخشند. اولین قدم انجام یک ممیزی در سطح سایت از صفحات خود برای دیدن مکان های بهبود است. گزارش Search Console برای Core Web Vital به شما یک نمای کلی از نحوه عملکرد سایت شما و یک نگاه عمیق به مسائل می دهد. هنگامی که فرصت ها را شناسایی کردید ، Page Speed ​​Insights و Lighthouse می توانند در هنگام تکرار در رفع هرگونه مشکلی که کشف کرده اید به شما کمک کنند. برای جمع آوری تمام ابزارهایی که برای شروع به کار نیاز دارید ، به وب.dev/vital-tools بروید.

علاوه بر این ، AMP یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش هایی است که ناشرانی می خواهند به نتایج عالی صفحه دسترسی پیدا کنند. بر اساس تحلیلی که تیم AMP انجام داده است ، اکثر صفحات AMP به تجربیات صفحه خوبی دست می یابند. اگر یک ناشر AMP هستید ، راهنمای تجربه صفحه AMP را که اخیراً راه اندازی شده است ، بررسی کنید ، یک ابزار تشخیصی است که توصیه های عملی را به توسعه دهندگان ارائه می دهد.

ما همچنان از محتوای AMP در جستجوی Google پشتیبانی می کنیم. اگر نسخه AMP محتوای خود را منتشر کنید ، جستجوی Google به آن نسخه AMP بهینه شده در حافظه پنهان پیوند می دهد تا به بهینه سازی تحویل به کاربران کمک کند ، دقیقاً مانند امروز.

نتیجه

در جستجوی Google ماموریت ما کمک به کاربران برای یافتن مرتبط ترین و با کیفیت ترین سایتها در وب است. هدف از این به روزرسانی ها برجسته کردن بهترین تجربه ها و اطمینان از این است که کاربران می توانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. کار ما در حال انجام است ، به همین دلیل ما در نظر داریم که سیگنالهای مربوط به تجربیات صفحه را در آینده گنجانیده و آنها را سالانه به روز کنیم. ما امیدواریم که ابزارها و منابعی که ما فراهم کرده ایم ، ایجاد وب سایت های عالی را برای شما آسان تر کرده و در نتیجه یک اکوسیستم وب را ایجاد کنند که کاربران آن را دوست دارند.

اگر س orال یا بازخوردی دارید ، لطفاً از انجمن های راهنمای ما دیدن کنید یا از طریق این موضوع با ما در میان بگذارید توییتر.