ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

ردیاب های آهنربایی دارای دو حالت آنلاین و حالت آماده به کار می باشند به این صورت که در حالت آنلاین هر لحظه مکان ردیاب مشخص است و حتی بعدا نیز می توان گزارش هفته گذشته را نیر مشاهده کرد ولی در حالت آماده به کار فقط به صورت موردی می توان از موقعیت دستگاه در صورت نیاز اطلاع پیدا کرد. آب و هوای مناسبی که کشور ما دارد باعث شده که بسیاری به حرفه نگهداری و پرورش کندو عسل رو بیاورند ولی به دلیل مشکلاتی که این حرفه پرمشغله دارند اکثرا ناچار هستند کندوها را در محلی دور از شهر یا محل زندگی نگهداری کنند، در حالی که یکی از نگرانیهای اصلی کندوداران حفاظت و دزدیده شدن کندو می باشد که حتی با استخدام نگهبان نیز قادر به تامین امنیت کامل آن نیستند، شما با استفاده از این ردیاب قدرتمند می توانید آن را در کندو مخفی کنید و بدون نگرانی از اتمام شارژ یا کنده شدن آن در هر لحظه اقدام به ردیابی بصورت آنلاین و آفلاین نماید و در هر شرایط آب و هوایی در مناطق گرمسیر و سردسیر یا بارانی بدون نیاز به سرویس سالانه از آن استفاده کنید و امنیت صد درصدی کندوها را تامین نمایید.

GPS این ردیاب امکان ردیابی از دور را به سهولت و با کیفیت زیاد برآورده کرده است. ردیابی آفلاین نیز با استفاده از ارسال پیامک توسط این ردیاب ممکن است. همچنین شخصی سازی اپلیکیشن امکان ردیابی چندین خودرو را همزمان ممکن می کند. اگر از دانش فنی برای نصب دستگاه ردیابی برخوردار نیستید ، جی پی اس GPS مگنتی با باتری برای پیگیری وسایل نقلیه و دارایی های شما ایده آل هستند. جی پی اس GPS مگنتی جایگزین کاربر پسند و مناسبی برای سایر دستگاه های ردیاب موجود در بازار هستند و تا زمانی که به درستی نصب شده باشند ، می توانید بلافاصله ردیابی مکان عزیزان ، وسایل نقلیه و دارایی خود را شروع کنید.

هر چند چنانچه اگر به بازار جهت تهیه ردیاب مراجعه کنید حتما قیمتهای نجومی را مشاهده خواهید کرد؛ توجه کنید که قیمت بالای یک ردیاب به هیچ عنوان نشاندهندهی کیفیت بالای ردیاب نیست! ویژگی بارز این ردیاب که آن را از سایر ردیابها متمایز کرده است باطری بسیار قدرتمند 10000 میلی آمپری آن می باشد که قوی ترین باطری ردیاب موجود در بازار می باشد که می تواند در حالت آنلاین تا 40 روز ،استندبای تا 3 ماه بدون نیاز به شارژ کار می کند.

این ردیاب به خوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایق بندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخش های خودرو را ردیاب آهنربایی رادشید داراست. ردیاب های GPS مغناطیسی ، برخلاف همتایان خود ، طیف وسیعی از گزینه های مکان را ارائه می دهند.