ردیاب خودرو ، ردیاب موتور سیکلت ، ردیاب وسایل نقلیه

بعضی ردیاب ها امکان خاموش کردن خودرو از راه دور دارند و می توان با ارسال پیامک به ردیاب خودرو، ماشین را خاموش کرد. لوکیشن لحظه به لحظه: سیستم ردیاب با استفاده از سرویسهایی چون گوگل مپ میتواند موقعیت لحظهای وسیله نقلیه را به شما نشان دهد. این سیستم همچنین به شما کمک میکند مسیرهایی که ترافیک کمتری دارند و مصرف سوخت در آنها بهینه است را پیدا کنید. کاهش هزینههای تماسها: شاید بدون استفاده از ردیاب برای پیدا کردن خودرو و چک کردن موقعیت مکانی نیاز به تماسهای تلفنی متعدد با راننده داشته باشد. حال آن که بر خلاف تصور این افراد ردیاب خودرو برای صنایع و کسب و کارهای مختلف کاربردی است. برخی از افراد بر این باورند که کاربرد ردیاب برای کارخانههایی مناسب است که از تعداد زیادی ماشین استفاده میکند. ویژگیهای کلی سیستم ردیاب خودرو را در ادامه بیان میکنیم. مسلما هنگام کار با این سیستم به مزایای بیشتر آن پی خواهید برد. با استفاده از بهترین روش رانندگی و بهترین مسیرها مسلما استهلاک وسیله نقلیه کمتر خواهد شد.

خرید ردیاب خودرو بهترین لطفی است که می توانید در حق امنیت خود انجام دهید تا از خودروی خود و یا عزیزانتان مقابل سارقان محافظت کنید. کاهش هزینههای استهلاک: ردیاب به شما کمک میکند از نحوه رانندگی راننده و مسیرهای طی شده اطلاع پیدا کنید. شما با نصب این ردیاب می توانید وسیله نقلیه خود را با قرار دادن یک سیم کارت (از هر نوعی) در داخل آن بوسیله موبایل یا کامپیوتر ردیابی کنید. دستگاه ردیاب ماهواره ای RAYANGPS مدل N303 یک ردیاب مناسب با کیفیت عالی و قابل نصب بر روی انواع خودرو سواری و موتورسیکلت و خودرو های سنگین با برق 24 می باشد. دیجیتالی کردن سیستم مدیریت وسایل نقلیه شما را از نوشتن اطلاعات روی کاغذ رها میکند و کارهای مدیریتی را سادهتر میکند. ردیاب خودرو رایان هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین موقعیت خودرو رو به شما اطلاع میده . ID راننده: با استفاده از سیستمهای پیشرفته ردیاب خودرو میتوانید ID مشخصی برای هر راننده تعریف کنید. انجام کارهای مربوط به مدیریت حمل و نقل به صورت اتوماتیک و استفاده از سیستمهای دیجیتال به جای کاغذ.

ارسال پیام به راننده: برخی از سیستمهای ردیاب دارای قابلیت ارسال پیام به صورت همزمان به همه رانندهها هستند. نرم افزار ردیاب خودرو با استفاده از دادههای ارائه شده از سوی جعبه سیاه یا پورت OBD یا ردیاب مستقل، گزارشهای پردازش شده را به شما تحویل میدهد. هدف اصلی یک جی پی اس خودرو این است که با نظارت لحظهای، شما را از مسیرهای پیموده شده توسط راننده، سلامت و امنیت خودرو و سرنشینان آگاه کند. سوال بزرگی که اینجا مطرح میشود این است که آیا دریافت این خدمات رایگان و همیشگی است و آیا تفاوت فقط در جنس محصولات است و یا باید به پنل ردیابی دقت شود؟ معمولا ردیاب علاوه بر اتصال به برق اصلی خودرو دارای یک باطری بکاپ بوده که به شما این امکان را میدهد در صورت قطع برق اصلی علاوه بر دریافت هشدار چند ساعت ارتباط خود را با ردیاب داشته باشید و خود را به وسیله نقلیه خود برسانید.

در غیر اینصورت جی پی اس خودرو این امکان را داشته باشد که بلافاصله پس از تکانهای شدید ردیاب، شما را با استفاده از پیامک یا ناتیفیکیشن آگاه سازد. به عنوان مثال میتوانید در زمانهایی که رانندگان از خودرو استفاده شخصی میکنند را محاسبه کنید و حقوقی بابت این زمان پرداخت نکنید. API: این قابلیت به شما کمک میکند که نرم افزار ردیاب را با سایر نرم افزارهای مورد نیاز خود هماهنگ کنید. PTO: این قابلیت به شما کمک میکند تمام دستگاههای مورد استفاده در مجموعه خود را کنترل کنید. یکی از مزیت های رقابتی گروه فناوری افرا نسبت به سایر واردکنندگان محصولات خارجی، تولیدی بودن این شرکت است که بتواند دغدغه مصرف کنندگان محترم ایرانی در استفاده بلند مدت از ردیاب خودرو را تامین نماید. در مدت معین آنها باید به روزرسانی شوند. این ماهوارهها در گذشته به دستور وزارت دفاع ایالات متحده ساخته شده اند و در مدار زمین قرار گرفته اند GPS ها برای مصارف نظامی تهیه شد ند ولی بعد از گذشت مدتی از آنها جهت مصارف عمومی نیز استفاده شد. این ویژگی در قالب یک سناریو برای دستگاه تعریف گردیده و نیاز کاربر را پوشش داده خواهد شد. ایجاد رقابت بین رانندهها: با استفاده از ردیاب خودرو میتوانید کیفیت کار رانندهها را با فاکتورهایی چون رانندگی امن، کاهش مصرف سوخت و…