دونالد ترامپ: نه ، ترامپ نمی تواند آرا elect انتخاباتی گرجستان را از طریق یک کارزار تبلیغاتی سنا به دست آورد

رئیس جمهور منتخب جو بایدن برنده جورجیا شد ، اما این مانع از ادعای مردم نشده است که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا همچنان فرصتی برای تغییر نتیجه و کسب 16 رای انتخاباتی این ایالت دارد.

هشتگ #WriteInTrumpForGA بعد از ظهر سه شنبه با بیش از 23000 توییت یکی از موضوعات پرطرفدار در توییتر بود. بسیاری از رای دهندگان جورجیا خواستند که در انتخابات دور دوم ژانویه برای دو رقابت مجلس سنای ایالت برای ترامپ رای خود را به صندوق بیندازند. با این کار ، این توییت ها ادعا کردند ، نتایج انتخابات را تغییر داده و ترامپ را دوباره انتخاب می کند.

این درست نیست مقامات جورجیا هفته گذشته پیروزی بایدن در این ایالت را تأیید کردند و رقابت های سنا هیچ تاثیری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد. بعلاوه ، انتخابات دور دوم در گرجستان اجازه ورود نامزدها را نمی دهد. در واقع ، مقامات ایالتی گفتند ، هیچ خطی برای نوشتن روی برگه رای یا دکمه ای برای آن در رأی گیری با صفحه لمسی اختصاص داده نشده است.

جوردن فوش ، معاون وزیر خارجه جورجیا ، در مصاحبه ای گفت: “رای دهندگان ما قطعاً در حال حاضر نوعی سو abuse استفاده عاطفی را تجربه می كنند.” “حتی گزینه ای برای نوشتن در یک نامزد وجود ندارد.”

جورجیا روز سه شنبه پس از تقاضای مبارزات انتخاباتی ترامپ ، بازشماری ماشینی آرا cast داده شده در انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرد ، که طبق قوانین ایالت مجاز بود زیرا حاشیه کمتر از 0.5 درصد بود. اما یک دست قبلی برآورد بایدن در این ایالت را تأیید کرد ، که بیش از 12000 رای بود و مقامات ایالتی گفتند که احتمال بازشماری مجدد نتایج تغییر نکرده است.

برخی از افراد در توییتر و پارلر ، یک سایت رسانه ای اجتماعی که به پناهگاهی برای محافظه کاران تبدیل شده است ، اذعان کرده اند که انحراف آرا از دو سناتور جمهوری خواه این کشور ، کلی لوفلر و دیوید پردو ، به شانس آنها در برابر مخالفان دموکرات آنها در انتخابات دور دوم صدمه می زند 5 ژانویه

اما برخی از طرفداران ترامپ گفتند كه آنها باید لوفلر و پردو را “مجازات” كنند زیرا با قاطعیت بیشتری از ادعاهای بی اساس ترامپ مبنی بر تغییر رای در دستگاههای استفاده از Dominion Voting Systems آرا votes انتخابات ریاست جمهوری را مجازات كردند.

“پیت دیابروسکا” در توئیتر ، که توفیق تلاش برای کاندیدا شدن در انتخابات را داد ، “این واقعاً ساده است: GOP در هر ایالت نوسان (که همه آنها به حق دونالد ترامپ برنده شد) باید اطمینان حاصل کند که انتخاب کنندگان آنها رأی خود را برای یک برنده قانونی صادر کنند.” صندلی مجلس نمایندگان ایالات متحده در کارولینای شمالی در سال 2020. “اگرGOP نتواند این کار را انجام دهد ، ما پوردو و لوفلر را در جورجیا مجازات خواهیم کرد.”

نمایندگان مبارزات لوفلر و پردو بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

دونالد ترامپ جونیور ، پسر رئیس جمهور ، روز دوشنبه این ایده را عقب انداخت. وی در توییتر خود نوشت: “من صحبت های زیادی را از مردم می بینم كه گفته می شود در كنار ما هستند و به رای دهندگان GOP می گویند كه بیرون نروند و بهKLoeffler وPerdueSenate رأی ندهند.” “این بی معنی است.”

کسانی که امیدوار به انتخاب جان اوسوف و رافائل وارنوک ، نامزدهای حزب دموکرات هستند ، هشتگ #WriteInTrumpForGA را نیز مشترکاً انتخاب کرده اند. بسیاری از افراد توییت های زبانی را برای تشویق طرفداران ترامپ برای نوشتن به نام رئیس جمهور یا تحریم دور دوم در اعتراض به ادعاهای کلاهبرداری بی اساس ارسال کرده اند. انجام این کار فرصت های دموکرات ها را بهبود می بخشد.

“من شنیدم وقتی جمهوری خواهان” ترامپ “را برای اوسوف / وارنوک در جورجیا نوشتند ، آنها صاحب لیبو هستند!” یک کاربر توییت کرد.

سخنگوی توییتر گفت که پست های مربوط به هشتگ نوشتن ، سیاست های یکپارچگی مدنی این شرکت را نقض نمی کند و برچسب گذاری نمی شود. سخنگوی گفت ، توییتر دیگر برچسب های هشدار دهنده را درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری به توییت ها اضافه نمی کند ، زیرا قبلاً فراخوانده شده است.