دونالد ترامپ در حال نزدیک شدن به آخرین مهلت برای شمارش مجدد در ویسکانسین است

مدیسون: شهرستان نهایی ویسکانسین صبح روز سه شنبه مجموع آرا can خود را به کمیسیون انتخابات ایالتی تحویل داد و ساعت را برای رئیس جمهور دونالد ترامپ آغاز کرد تا همانطور که به حامیان خود قول داده بود ، برای بازشماری آرا اقدام کند.

مجموع آراسته نشان می دهد که جو بایدن ، دموکرات ، با حدود 20،600 رأی ترامپ را شکست داد ، که تقریباً شش دهم امتیاز است – به اندازه کافی نزدیک ترامپ برای بازشماری آرا.

وی تا ساعت 5 عصر روز چهارشنبه فرصت دارد تا 7.9 میلیون دلار برآورد هزینه برای بازشماری در کل کشور و سایر مدارک مورد نیاز را ارائه دهد. ترامپ همچنین می تواند فقط در شهرستان های منتخب درخواست بازشماری کند که این امر هزینه وی را کاهش می دهد و به وی امکان می دهد مناطقی را که بیشتر آرا برای بایدن بود هدف قرار دهد. شهرستانها باید بازشماری را حداکثر تا روز شنبه آغاز کرده و تا اول دسامبر به پایان برسانند.

ترامپ قول بازشماری در ویسکانسین را به عنوان بخشی از درخواست های جمع آوری کمک مالی که از زمان شکست در انتخابات به بایدن صادر کرده بود ، داده است اما سخنگوی ستاد انتخاباتی روز سه شنبه متوقف شد.

جنا الیس ، مشاور حقوقی ترامپ 2020 ، گفت: “تیم حقوقی به بررسی موارد با بی نظمی در ویسکانسین ادامه می دهد و تمام گزینه های قانونی ، از جمله بازشماری مجدد و حسابرسی را باز می گذارد.”

ترامپ و دیگر جمهوری خواهان ادعاهای بی اساس تقلب و بی نظمی در انتخابات ویسکانسین را مطرح کرده اند ، اما رئیس ارشد انتخابات ایالت و مقامات محلی گفته اند که گزارشی از مشکلات گسترده یا اقدامات خلاف گزارش نشده است.

بر اساس قوانین ایالتی ، خواه یک کاندیدا یکی را درخواست کند یا نه ، حسابرسی از هر انتخابات ماه نوامبر مورد نیاز است. رید مگنی ، سخنگوی کمیسیون انتخابات ویسکانسین ، گفت: حسابرسی یا به عنوان بخشی از بازشماری مجدد یا قبل از صدور گواهینامه 1 دسامبر انجام خواهد شد. مگنی گفت ، حسابرسی آرا از 190 واحد گزارشگری که به طور تصادفی انتخاب شده اند ، برای تأیید تعداد دستگاه با دست انجام می شود.

نتایج این شهرستانها که شامل آرا ball موقتی که در روز انتخابات شمرده نشده اند ، بود ، نسبت به نتایج غیررسمی که قبلاً ارسال شده بود ، اندکی تغییر کرد.

بازشماری گذشته هم در ویسکانسین و هم در سراسر کشور منجر به تغییرات جزئی در کل آرا شده است. بازشماری آرا presidential ریاست جمهوری سال 2016 در ویسکانسین باعث شد ترامپ فقط 131 رأی اضافی کسب کند. حاشیه پیروزی ترامپ در آن سال ، کمتر از 23000 رأی ، مشابه برد بایدن در سال جاری بود.

بازشماری سال 2016 توسط جیل استین ، نامزد حزب سبز درخواست شد و ترامپ در آن زمان با بازشماری مجدد رای مخالفت کرد. قانون ایالت بعداً تغییر یافت تا فقط به داوطلبان درصدی از برنده اجازه درخواست تجدید شمارش شود.

یک گروه محافظه کار ، به راستی رای دهید ، روز دوشنبه پس از ادعای بی اساس رهبر این گروه در مورد زیر سوال بردن صحت انتخابات ، پرونده های تقلب در رای گیری را که در ویسکانسین ، جورجیا ، میشیگان و پنسیلوانیا تشکیل داده بود ، منتفی کرد.