دونالد ترامپ در اولین تجمع پس از نظرسنجی گفت: “ما در این انتخابات پیروز می شویم”

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

هنگام شروع مذاکرات تجاری اتحادیه اروپا ، انگلیس در “پرتاب نهایی تاس” قرار دارد

  • مذاکره کنندگان انگلیس و اتحادیه اروپا روز یکشنبه در بروکسل دیدار می کنند در حالی که تیم انگلیس گفت آخرین پرتاب تاس برای انعقاد یک معامله تجاری پس از Brexit است.
  • نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون و رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین روز شنبه صحبت کردند و به تیم های خود دستور دادند در آخرین تلاش برای از بین بردن اختلافات قابل توجه ، مذاکرات را از سر بگیرند.
  • هر دو طرف اذعان می کنند که زمان منعقد کردن یک توافق قبل از انقضا قرارداد انتقال در پایان سال در حال اتمام است و پس از صحبت روز شنبه جانسون و فون در لاین ، منابع بدبینانه عمل کردند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ، برایان كمپ ، فرماندار جمهوری خواه ، در تجمع دو سناتور جمهوری خواه این ایالت ، چند ساعت پس از آنكه فرماندار از التماس مستقیم رئیس جمهور برای مداخله برای لغو ضرر ترامپ در این ایالت خودداری كرد ، پاره پاره كرد. در حالی که جمعیت زیادی شعار می دادند “دزدی را متوقف کنید” – چه فریادی برای جمهوری خواهانی که مایل نیستند پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته را بپذیرند ، وجود داشت – ترامپ پاسخ داد که “اگر فرماندار شما بداند می تواند خیلی راحت جلوی آن را بگیرد چه جهنمی می کرد. ‘

نتانیاهو در حالی که اسرائیل به سمت انتخابات زود هنگام می رود اعتراض بیشتری می کند

ترامپ در اولین تجمع پس از نظرسنجی گفت: “ما در این انتخابات پیروز می شویم”

گرد و غبار سیارک جمع آوری شده توسط کاوشگر ژاپن به زمین می رسد

  • در یک رگه نور از آسمان شب ، نمونه های جمع آوری شده از یک سیارک دور بعد از پرتاب شدن توسط کاوشگر فضایی ژاپن Hayabusa-2 روز یکشنبه به زمین رسیدند.
  • دانشمندان امیدوارند که نمونه های گرانبها که انتظار می رود بیش از 0.1 گرم ماده نباشد ، می تواند به روشن شدن منشا حیات و شکل گیری جهان کمک کند.
  • کپسول حامل نمونه ها کمی قبل از ساعت 2:30 بامداد به وقت ژاپن (1730 به وقت گرینویچ شنبه) وارد جو شد و با ورود به جو زمین یک گلوله آتشین مانند ستاره تیراندازی ایجاد کرد.

طوفان بوروی: مناطقی از توتوتوکودی در پی بارندگی شاهد آبگرفتگی است

آخرین آیین های دینشور شارما

برزیل 43209 مورد جدید ویروس کرونا و 664 مورد مرگ ناشی از ویروس 19 را ثبت کرده است