دولت هاریانا برای تدوین خط مشی برای تقسیم نقشه های بزرگتر دولت خود را اعلام کرد

روز شنبه در بیانیه رسمی اعلام شد ، دولت هاریانا آماده است تا سیاستی را برای تقسیم توطئه های بزرگ در اینجا تدوین کند. در این بخش ، پیش بینی شده است که هر قطعه حداقل 100 یارد بعد از تقسیم مساحت داشته باشد.

منوهر لعل خطار وزیر ارشد هاریانا این خبر را هنگام ریاست جلسه کمیته های روابط عمومی و شکایات منطقه که روز شنبه در گوروگرام برگزار شد ، اعلام کرد. امروز ، در مجموع 10 شکایت یا شکایت در جلسه مطرح شد و در محل توسط خطار حل و فصل شد.

در طول جلسه ، مشکلی در مورد طرح برنامه ریزی شهر ، که در سال 1966-67 تنظیم شده بود ، برجسته شد. مطلع شد که در آن زمان ، مستعمره تحت طرح نیز شامل اندازه قطعه بود.

“دو شاکی از شیواجی ناگار در گوروگرام موضوع را با رئیس وزیر مطرح کردند که در آن شاکیان گفتند که پدربزرگ آنها در سال 1971 خانه ای در زمینی به مساحت 153 متر مربع ساخته بود که بعداً به پسرانش منتقل شد. خانه قدیمی بود ، هنگامی که آنها برای بازسازی خانه در منطقه خود تقاضای عبور از نقشه را داشتند ، شرکت شهرداری با استناد به قانون قدیمی درخواست عبور از نقشه را رد کرد “، در بیانیه رسمی خوانده شد.

ختار ضمن پرداختن به این مشکل گفت که برای چنین مواردی ، دولت ایالتی تقریباً خط مشی را تدوین کرده است که در جلسه بعدی کابینه ارائه خواهد شد.

در ادامه این مقاله آمده است: “در این جلسه ، وزیر ارشد به فرمانداری منطقه دستور داد تا مشکل ثبت نام قطعه برای کسانی که در مستعمره مسکونی که توسط Vatika Land Base Private Limited در بخش 83 تهیه شده است ، اقدام به حل و فصل کردند ، حل کند”.

وزیر ارشد همچنین شرکت شهرداری را راهنمایی کرد تا کارهایی مانند آب ، برق ، فاضلاب و جاده ها را در ماه آینده در Palam Vihar ، Gurugram و در زمین های اختصاص یافته به بخش های اقتصادی ضعیف تر (EWS) آغاز کند.

CM گفت: “EWS Township باید از همه امکانات برخوردار باشد و باید اطمینان حاصل شود که کار تا 31 مارس 2021 به پایان رسیده است.”