دولت دهلی سفارشات WFH را برای 50 درصد از کارکنان خدمات غیر ضروری خود صادر می کند

دولت دهلی دستورالعمل های کار از خانه (WFH) را برای 50 درصد از کارمندان خود در ارتباط با خدمات غیر ضروری صادر کرده و به موسسات خصوصی توصیه کرده است که در زمان افزایش و حضور کارکنان در میان افزایش موارد COVID-19 در پایتخت ملی ، زمان خود را متزلزل کنند. .

در حکمی که روز شنبه صادر شد ، دبیر ارشد دهلی و رئیس کمیته اجرایی ناحیه مدیریت حوادث (DDMA) ویجی دیو گفت: “همه دفاتر دولتی با افسران سطح درجه 1 / معادل و بالاتر تا 100 درصد قدرت کار می کنند کارکنان باقیمانده تا 31 دسامبر یا تا سفارش بیشتر حداکثر 50 درصد حضور خواهند داشت. به دفاتر خصوصی توصیه می شود زمان و حضور کارکنان را متغیر کنند. ”

طبق دستور ، دفاتر دولتی دهلی ، م autonomسسات خودمختار ، مسسات بخش دولتی ، شرکت ها ، ارگان های محلی با افسران سطح یک یا معادل آن و بالاتر به میزان 100 درصد کار خواهند کرد. در ادامه آمده است كه به دفاتر خصوصي توصيه مي شود كه تا آنجا كه ممكن است كار در خانه را دنبال كنند. در توئیتی ، وزیر درآمد دهلی ، کایلاش گاهلو گفت ، “DDMA تصمیم گرفته است که تعداد کارمندان دولت را که به طور همزمان در دفتر کار می کنند کاهش دهد ، تصمیم گرفته شده است که در مورد مقامات پایین تر از درجه 1 ، فقط 50 درصد قدرت به دفاتر خصوصی نیز توصیه می شود که زمان و حضور کارمندان را متناوب کنند. ” براساس وزارت بهداشت اتحادیه و رفاه خانواده ، دهلی 38181 مورد فعال COVID-19 دارد.