دولت تامیل نادو تمام ایستگاه ها را بیرون می کشد تا از تکرار سیل 2015 در شهر اطمینان حاصل کند

دولت تامیل نادو برای اطمینان از عدم تکرار سیل در سال 2015 در شهر متوقف شده است ، زیرا آنها در چهار مخزن احتیاط کردند ، و پیش بینی افزایش سریع سطح آب را با توجه به پیش بینی باران های شدید به دلیل سیکلون Nivar ، به احتمال زیاد چهارشنبه از ساحل ایالت عبور کنید. یک مقام ارشد بخش PWD گفت ، دولت اقدامات احتیاطی لازم را برای آزادسازی فاز آب و جلوگیری از جاری شدن سیل انجام داده است ، مانند سال 2015 ، در صورت افزایش سطح ذخیره سازی.

سطح ذخیره سازی ترکیبی در مخازن Poondi ، Cholavaram ، Red Hills و Chembarambakkam برابر با 64.15 درصد یا 8.156 TMC فوت در برابر ظرفیت کامل 12.713 TMC فوت بود که در مقایسه با کوانتوم دو روز پیش کمی بالاتر است.

Chembarambakkam که نزدیک به 80 درصد آب دارد (21.22 فوت در برابر ظرفیت کامل 24 فوت) ، باعث نگرانی ساکنان شده است و یادآوری آنها در مورد طغیان سال 2015 است. یک مقام ارشد PWD ادعا کرد: “حتی اگر بارانها به دلیل نزدیک شدن طوفان به مترو شلیک کند ، باعث بالا آمدن شدید آب می شود ، تهدیدی وجود ندارد.”

هنگامی که این مسئله با کمیساریای اداره درآمد ، K Phanindra Reddy در میان گذاشته شد ، وی گفت که ورودی به دریاچه Chembarambakkam فقط هنگام بارندگی شدید حدود 6500 کوسک خواهد بود و این می تواند به راحتی به رودخانه Adyar هدایت شود ، که ظرفیت حمل را دارد. 60،000 آب کوسک وی گفت: “مردم نیازی به ترس از سیل ندارند.”

بعلاوه ، اقدامات احتیاطی لازم برای رهاسازی آب به صورت فازهای و عدم ایجاد سیل انجام شده است ، همانطور که در سال 2015 ، وی در اینجا به خبرنگاران گفت. ردی گفت ، اگر دولت تصمیم به این کار بگیرد ، مردم از قبل در مورد رهاسازی آب از دریاچه چمبارامباکام مرعوب می شوند.